2007-08-24

死期

今天是我的死期, 一早到場做箭靶, 給客人輪流臭罵,應付管理處職員及師傳的查問, 站了一天, 腿也酸痛, "披頭散髮, 仲成身汗臭".

幸好, 眼見地盤的廿多個男人, 都脫掉上衣, 滿身大汗的在我身邊走來走去...我說, 他們都很落力, 雖然口口聲聲怨時間緊迫, 又累又熱, 但仍然努力工作. 雖然蠻辛苦, 但客人們後來也有點笑容, 管理處也滿意...

現在回公司做做文件,唞唞氣,10時左右會回去繼續.

「閰王要你三更死,不可留人到五更」, 我過得了今晚嘛??

4 則留言:

匿名 說...

哈哈, 終於今次我沒有遲來留言!!你係我心中既女鐵人, 頂住呀! 你總有你減壓的方法的 ! 佩服 !

梁巔巔 說...

過咗! 過咗!

^^

xiao zhu 說...

冇事喇,係嗎?

macy 說...

多謝 bik, 梁巔巔, xiao zhu,

這兩天, 終於捱過了, 但係, 仍有手尾到跟.

身心俱疲.