2006-11-25

又少一間好店
















昨午到公司附近的一間手打烏冬店吃飯, 都已光顧了他們2,3年, 一向很欣賞小店的美味,彈牙的烏冬, 新鮮的食材(我最喜歡他們的燒雞軟骨串, 八爪魚旦及嫩海帶), 清甜的湯底及親切,富人情味的店員及日藉老闆.

然而早幾個月前, 店員已告訴我因為業主加租太厲害, 老闆在香港經營十多年, 年紀也不少, 要捱貴租, 寧可回日本 安享退休生活...所以決定結束營業了. 真是可惜, 優質的店子又少了一間.

11月30日是他們營業的最後一天, 當天中午12時開始, 直至賣完最後一碗烏冬, 便正式關門大吉.

別人拍的相片
別人的食評

有很多食店賣的是非常美味健康食物及親切的服務, 但是總會因為加租,競爭壓力,被迫結業. 我喜歡到相熟的舖頭吃飯,買東西, 因為熟悉的餐牌,食物,人都令我更有安全感...可是都買少見少咯!

11 則留言:

梁巔巔 說...

香港租貴, 而且, 賺少少 oD吸血大地產商就會同你分身家! 點做?!

我成日都話, 香港冇資格叫美食天堂. Why? 因為每月盈利有七成左右要?畀?租金, 咁, 店主?邊度節流番, 可有錢賺, 當然就係? oD料度?手 la.

有很多 oD?好好食?老食肆, 就係因為頂唔住 oD貴租而執.

唉~

梁巔巔 說...

http://victorvictor.blogspot.com/2006/03/blog-post_113834897664221973.html

不妨一看~ :)

macy 說...

係?,受害的還是我們消費者咯,難怪阿爸阿媽成日話以前d野好食d,因為我地細個食d豬骨粥,雲吞面,生炒糯米飯(係牛頭角下村夜先開的大排檔)...真係好好味,好足料架!

我都受業主狂加租之苦...真係生意難做咯!

係烏冬店旁的時裝店原先係三文治店,好好味架,又健康...又係因為加租先至結業,真係可惜,看來以後自己帶飯算咯!

>,<

梁巔巔 說...

"我都受業主狂加租之苦...真係生意難做咯!"

妳都開舖頭 ga?

macy 說...

嘻嘻! 寫字樓都會加租哦!

macy 說...

http://victorvictor.blogspot.com/2006/03/blog-post_113834897664221973.html

這個link看不到哦!?

樂遊 說...

首次到訪
是不是炮台山附近的店呢?
我早年在那兒上班,也試過一次.....那些烏冬,真的無得頂!!!!
一直都想再試......
「最心痛是,愛得太遲,
有些心意,
不可等某個日子....」
其實我都試過有很多好食肆,但不久就消失
換上千篇一律的大集團連鎖店......

梁巔巔 說...

Macy:

"http://victorvictor.blogspot.com/2006/03/blog-post_113834897664221973.html

這個link看不到哦!?"

試試去檢視 ---> 編碼 ---> 繁體中文 or Unicode (UTF - 8) ---> 攪掂~

樂遊兄:

"其實我都試過有很多好食肆,但不久就消失
換上千篇一律的大集團連鎖店......"

呢個就係香港. 唉~

o係 HK, 攪生意 o個時, 唔係諗點賺多大錢, 而係諗點先唔駛執先..... 吹脹~

macy 說...

樂遊:

初次"見面",請多多指教哦!

對對對!很小的店子,但非常濃厚的日本味,老闆是cool cool的,很專業的模樣! 總是見到他專注地煮面弄串燒,從不會好似某些人邊煮面邊談話煲煙...

我打從吃過他的烏冬,便不能吃其他店的烏冬啦!>,<

對對對,hk越來越多沒靈魂的連鎖店...我?不會吃大家樂,大快活,美心...寧可餓死,也不要吃這些垃圾!

梁巔巔:
oh! thanks! 看到啦!
不只食肆,雜誌攤,士多,藥房都一樣.

到最後我們只可到大集團食飯,買貴薯片,貴beer,貴藥,貴廁紙...現在百佳,惠康等大超市只因為仍未完全monopoly,所以某些貨品mark貴d,某些特價,是待打底大部份對手,便會提高價錢,迫你買.

我都係??學攪生意,現發現要賺大錢,不是要有良知,良心,責任,其實越pk的人才會賺到大錢.這個是現實.

lu 說...

我經常都到那附近去,可是完全沒留意到手打烏冬店關門了!!哎呀...好可惜呀!

macy 說...

>,<