2009-03-13

台山康橋溫泉渡假村


每到假日都會盡量安排和家人一起去國內溫泉酒店遊玩, 是便宜及減壓的好去處. 由深圳至台山約需五小時車程, 這裡的環境很優美, 人煙稀少, 空氣清新. 酒店佔地很大, 內有洋房式住房, 用膳餐廳, 108個溫泉浸池及水上活動. 這裡按摩服務也很不錯, 手勢一流. (太陽報, 酒店官方網)

晚餐是家常小菜, 湖邊宵夜, 早餐是小肉多糕點蔬果, 最適合我哦! 糯米糕, 粟米, 蔥花卷, 白粥都很美味.

這裡有"十八子"的刀及劍出售, 除了烹調用的刀具, 還有各種神兵, 如入武術世界. 喂! 可以給我造一把'雪飲'嘛?

5 則留言:

匿名 說...

多謝分享相片和介紹。
陸路都要五小時車程來回共十個小時都幾喺嘢!
我睇過地圖台山其實是比江門更西面多一些。
你咁講即是沒有直接海路直達罷!
香港其實很台山多人有位舅母都是台山籍貫人士,macy姐也是嗎?

imak 說...

macy... re 番妳上一個post, 有時d野要時間既!

macy 說...

space,

由深圳到台山真的頗遠, 但要遠離塵囂, 就真要長途跋涉去才能夠享受到哦!

我不是台北人, 但有好几個親戚是.

---
imak,

有啲人係冥頑不靈或是牛皮燈籠.

匿名 說...

你好, 請問台山康橋温泉, 你是跟團還是自遊行 ? 若是自遊行, 請問是在那家旅行社訂票 ? 及由香港前往康橋温泉的交通如何 ? 謝謝

macy 說...

匿名

跟團吖, 唔記跟咩團, 都係係報紙睇到嗰D, 康威, 美食之旅...嗰D啦.
自己去好遠吖, 要係深圳搭客運巴士, 再轉村巴, 路途遙遠, 仲有啲危險, 嗰度係荒山野嶺, 附近唔係市區無夜市, 去到只係係溫泉酒店園區內食浸按摩架喳, 無野玩架.