2009-03-04

kiss radio

想念台灣嘛?! 到kiss radio聽聽電台節目, 或是到kiss的網絡電台聽著隨播的國語流行曲也很不錯.

www.kiss.com.tw

3 則留言:

梁巔巔 說...

嗰陣時聽台北之音同 ICRT 多. 我仲試過喺 ICRT 同個黑鬼 (唔係攪基嗰個巧克力! 但我都識佢. 佢真係好乸!) 主持深宵節目.

http://www.icrt.com.tw/

macy 說...

梁巔巔

icrt都ok喎!

e! 深宵節目你都做過! 你都係上去吹水啫, 唔算係dj吖.

kiss radio的版面聽歌方便啲 ^^

梁巔巔 說...

咩上去吹水啫吖! 直頭係主持一 part 半個鐘瘋狂鳩噏兼遊戲節目呀!

例如其中一個係由 Burger King 贊助, 啲友仔打上嚟, 要用唔同方法令我哋覺得過癮 (包括擦我哋鞋), 咁, 我哋就會送一張現金券畀佢食包!

又有一個節目係喺23:55 - 00:00叫啲友仔打上嚟, 大嗌! 邊個嗌得堅嗌得勁就有獎品.

好正嘅!