2010-04-14

刺激未夠

兒子儲了足夠的'蓋印',奬品是海洋公園一天遊.

他仍未達4呎高, 所以未能滿足他坐過山車的願望. 他遺存了我”停不了玩機動遊戲”的DNA,從他4歲時第一次到廸士尼,連續玩了三次Space Mountain(他還想坐第四次,只是被我們制止了.)便已知悉. 固此,我常常用過山車來誘使他多吃點飯,多做運動,頗有效哦.

某個星期六,我們和朋友一起到海洋公園, 玩了瘋狂過山車, 海盜船, 飛天鞦韆, 跳樓機, 越礦飛車, 太空摩天輪, 滑浪飛船後(因為那天遊人稀少,有些遊戲玩了多過一次),還是止不住我的興致,但因為要陪孩子玩(他也玩了五次滑浪飛船!),所以只好留待下一次了.

不明白自己是否缺少了那條神經, 曾在不同國家,坐上不同的機動遊戲,總是無限地貪戀刺激,而不停玩,連朋友家人都受不了.

多年前得知美國有一群志同道合的人,組成過山車團,一起到處去享受過山車的快樂.真羨慕呢!

在youtube上見到不同的過山車片段,已覺熱血沸騰!

期待孩子長高了,然後一起去坐過山車.

7 則留言:

新鮮人 說...

孩子長高了時,
不知骨頭還有没有能力玩過山車了,
哈哈哈~~~

macy 說...

新鮮人

吖....
得既! 得既!

樂遊 說...

真係勁。我一直最怕就是這些機動遊戲……..荔園過山車係我的極極限。我去到海洋公園真係只會睇坐鑬車和睇動物。機動遊戲就只限於兒童王國的摩天輪

macy 說...

樂遊

身邊大部份的男性都比女性怕玩機動遊戲, 你是正常的.

兒童王國!? 帶人地啲小朋友玩吖?

TT 說...

我去過既theme park唔算多, 但當年我響多倫多讀書既時候成日去Wonderland, 仲同同學買了season pass, 基本上逢禮拜五放學都會去一躺, 玩過山車玩過夠本!

macy 說...

TT

嘩!
"逢禮拜五放學都會去一躺, 玩過山車玩過夠本!"
很羨慕哦~

TT 說...

haha係呀, 真係玩到嘔!