2007-05-16

媽媽節

今年的媽媽節對我來說特別難忘,因為囝囝第一次在繪畫班畫了這幅畫送給我.:)
原來在囝囝心目中, 我是長頭髮! 還穿了今年春季至潮的波點衫!哈哈.

7 則留言:

xiao zhu 說...

你睇你?開心得你吖! 係囉,其他嘢唔駛諗太多嘅。

匿名 說...

係囉!唔知點解媽咪一定要長頭髮先識畫?;)

sweet!!!

我細仔都有畫,畫咗幅超人.... orz

minigarden 說...

哈哈 ~ 你好潮丫!
依家我都教亞囡畫屋企人, 我一定畫比佢睇, 媽媽係曲頭髮的及有眼鏡 ~ BB 係只有3條毛毛 !

minigarden 說...

唔 ~ 還有你 " O " 左嘴 ~ XDDDD

macy 說...

xiao zhu,
^____^ 開心番晒!

aulina
可能短髮會變左daddy!
e! 咁你米係超人mami咯. ^_~

mini,
咁細個已經教定吖!?我又無教過佢畫我,反而有教佢畫daddy.
O 咀,米係我第一次睇到佢呢幅畫個樣咯. *O*

Silence 說...

哈哈, 你囝囝好熟悉時裝潮流喎, 連今年春季"興"波點衫佢都知, 有冇諗過第日做fashion designer呀? =]

macy 說...

噢! 寧靜小妹, 一言驚醒夢中人!有得諗喎,