2007-07-25

該死的7月


7月對我來說, 是回憶的月份, 總有很多難忘痛苦的事, 常常令我哭笑不得, 在牛角尖中團團轉...而且工作也非常繁忙, 行事曆都排得滿滿的.

幸好下星期, 7月便完結了.

8月份從來都是快樂的月份, 朋友的生日, 家人的生日, 暑假都在這個月哦! 呵呵, 還有張學友演唱會. 走完了地獄, 跨過了該死的7月, 終於踏進天堂的門檻吧!

13 則留言:

minigarden 說...

macy,
我愛8月!!!
但我的地獄生活, 卻是跟我未還未了~希望你會快點見到晴朗的天空.....

macy 說...

mini,
8月哦!你都有份高興吖,雖然生活很苦,也好好慶祝一下吧.
我好像仍未看見雲端彩虹,要再多努力努力.喂!一齊啦.

minigarden 說...

macy,
sure la! 一齊就一定架啦! Leo係生命力很強的唷!

梁巔巔 說...

七月快過去.

妳這篇令我想起娃娃看天下這首歌.

http://99tg.cn/htmlplay/38487.htm

唉....

The Inner Space 說...
此留言已被作者移除。
The Inner Space 說...

都唔知陽曆月份有何作用﹐
一年有日子就足夠喇!
今天是二零零七年二百零八日
簡單些2007-208或者07-208。
陰曆都話可以知道月圓月缺!

macy 說...

mini,

yeah!!!!

梁巔巔,

"脸上泛著微热 发上结著紅蝴蝶
正是那段往事 我思忆中的七月
树都长得高吗 记得那一天吗
你可记得那天惜別
见面却是无话 再任性吧小娃娃
快乐了便笑吧 (痛恨了便喊吧)
让失去的感觉 又進入我軀殼
再干半杯再找童话国"

又是7月,真該死. 但我不信童話,最憎童話.

inner space,

陽曆或許給我們紅色假期咯, 陰曆在天氣預測方面更準確.
噢! 計日數,雖然很簡單,但很難記住哦! ^_^

The Inner Space 說...

到時就有相應的年曆方便你查閱提醒你今日是2007年209日

手錶 電子鐘 etc etc 顯示2007-209還較短些少些位置。

梁巔巔 說...

Macy, 借圖片一用, 唔佳! ^^

The Inner Space 說...

還有五個月
2007年就完了

macy 說...

inner space,

其實一星期有7日呢個概念,都係由神創造萬物而黎. 中國人一向都無呢個觀念架. 但係把日子拆散,係米容易d記,容易控制,好似一個cycle咁...?! 如果好係robinson飄流荒島,咁又真係唔洗分開星期几/邊個月去記,只需記下日數就ok. 如果呢個世界淨係計日數, 咁可能要訂立:
1. 每逢1就係休息日;
2. 每逢5就係例會;
3. 第365/366日就去countdown

macy 說...

inner space,

so?? 你想講...就快到08年/就快世界末日/你手頭上的工作仲未做完??

macy 說...

梁兄,

隨便用!