2008-11-26

地鐵怪談

怕接觸陌生人的我, 平常我多乘巴士, 鮮有機會坐地鐵, 今天因為約了朋友, 所以在下班繁忙時間, 不太情願地到地鐵逼了一程.

偶然見到男人拿著手提袋在閘口的八達通接觸位左'熨'右'熨', 久久未能成功入閘...

某瘦削男生在月台, 雙腿紥馬, 然後向前彎腰做出人肉摺疊動作, 直至列車抵站...

在擠迫的車廂內, 我身旁近門口的位置, 站了一名貌似電車男的男子, 他背靠玻璃間隔, 在他的面前站了一位陌生的妙齡女子, 她面向電車男, 但手扶玻璃. 我正暗忖, 男女授受不親, 通常陌生男女都不會這樣近距離面對面站立, 但這女子一直保持這個姿勢, 忽然列車猛地減速, 她就失去平衡撞到電車男身上, 這時, 男的面露超爽的表情, 打從心底泛起微笑, 女的當然立刻'離開'男的身體. 然而最吊恑是, 我從玻璃反射中, 看到女的竟在偷笑, 暗自歡喜!!

啋! 大吉利是咩.

10 則留言:

xiao zhu 說...

click 開左個留言,竟然唔識點寫?

macy 說...

xiao zhu

我都知我寫得劣兼無聊...

你寫咩, 我都一樣歡迎! :)

xiao zhu 說...

哎呀,我唔係咁嘅意思呀!

睇完就想即刻留言,不過自己都捕捉唔實當時嘅感覺,覺得怪怪地咁。想笑又唔好笑,想慨嘆又好似誇左啲。

不過果一男一女,都幾 absurd feel 囉。

匿名 說...

一般眼光都是認為女方蝕底了,
這位電車男都算立心不良,
但女方咁企法,佢都anticipated咗,
在一霎那之間,雙方各得其所罷!

只怪我們這個年紀的,跟當事人有了generation gap!

記得梁巔巔話銅鑼灣有人學外國,
歡迎接受 HUG HUG 擁抱 擁抱!
其中有男有女。

macy 說...

xiao zhu

:) 我明白, 同你玩吓啫.

寫這篇時心裡有另一件沉重的事情, 但又不想寫, 便選擇寫這種無聊事吧.

---
SPACE,

嗯! 人家你情我願, 干卿底事. 是我多事啫.

網上都有人POST條片講FREE HUG, 如果你被我見到, 我都會埋去同佢HUG架. 個種感覺好真誠吖.

匿名 說...

Macy 姐:
話雖如此,若我有囝囝都唔畀睇到,
教壞細路,是社會學校家長唔曉教。

Jan 說...

你講得好鬼馬~

macy 說...

space

而家年代唔同咯, 阿囝仲細, 我都可以掩著佢對眼, 但係佢都已經係電視接到呢類敏感野, 避無可避, 好像粗口及性一樣, 不可以避, 只可以教. 家長教比老師教重要.

---
JAN

係嘛?! :)

aulina 說...

真係好怪……不過掉返轉,可能佢地都覺得我地怪?!

macy 說...

aulina

係啩! 我地米老土怪咯.