2009-02-07

從此, 快快樂樂地生活下去

把孩子送到學校後, 和媽媽去飲早茶, 雖然媽媽話未夠六十, 生日不可吃壽飽, 呵呵, 今天不知明天事, 吃了才算.
驚喜的生日蛋糕, 多謝elaine, 這是天后有名的mimosa cheese cake.
晚上, 媽媽接了孩子放學, 然後我們一起去吃個豐富的美式晚餐, 因為媽媽好喜歡沙律吧, ruby tuesday惠顧一個主菜加$66便可享用一次沙律吧. 兩大一小把大蝦長通粉, 田園漢堡(這是素的, 那漢堡是用洋蔥, 飯等做成)及沙律通通消化, 份量剛剛好, 美味的一頓, 媽媽也很滿意哦! 買單四百多元, 我隨手用恒生信用卡結賬, 竟驚喜地多享6折優惠 ^_^, 平白無事省了百五元, 呵呵! what a lucky day! (折扣優惠至30/4/09)

今年的生日感覺好像重生一樣, 該好好慶祝, 藉以同家人朋友歡聚, 享受片刻快樂時光. 世事無常多變, 人生在世最重要是, 快快樂樂地生活下去.
(待續)

5 則留言:

xiao zhu 說...

我唔鍾意吃甜嘢,去飲茶都唔會食蓮蓉飽、奶黃飽、麻蓉飽之類,但係我好鍾意食壽飽,可以一次食很多個。不過唔包括近年時興果啲好鬼大個、成個馬騮 pat pat 嘅壽飽囉。

重生,恭喜你!

aulina 說...

遲來的生日祝福呀!六折好抵呀!!!

macy 說...

xiao zhu

你都鍾意食壽飽呢!
吃壽飽感覺好幸福, 吃蓮蓉飽、奶黃飽沒有這種感覺.
我都不喜歡成個生日蛋糕咁大的壽飽,恐怖!

thanks!

---
aulina

多謝!
真好抵 :)
呢個consumer surplus 真係令我開心左好多日.

匿名 說...

Macy,

好期待我們的一餐遲到的生日飯唷~!

> 3 <

Minnie

macy 說...

Minnie

哎! 真係望穿秋水吖, 老闆!
星期四係米confirm吖???