2009-05-11

GEM ... 謝安琪 ... 鄧麗欣 ...

我都算後知後覺咯,今晚先至睇番youtube的倒數活動...

其實我想聽下新人GEM的live, 但當時聽埋謝安琪, 鄧麗欣(我可是鼓起很大勇氣聽她的, 走音到咁都出得街?!), 真是高下立見哦!

鄧比GEM及謝早出道幾年, 但唱功真太劣, 唔好話音準, 連咬字都唔清, 未生仔之前的謝安琪都嚇死人, 而家可能唱得多囍帖街, 音準了點, 但某些高音位都好牙煙, 反而GEM真係唱得穩陣好多, 令我對新人有番小小信心.

G.E.M.


謝安琪


鄧麗欣


G.E.M 練琴完整版

4 則留言:

樂遊 說...

GEM....索!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
謝安琪...外貌同聲都一般!
Stephy,有名你叫 '鄧走音'呀!上youtube聽其 '電燈膽' 及 網民改的 '杏加橙'就明白晒...至於個樣就越大越唔得....佢係十幾歲拍clean and claar 廣告(youtube有)時就幾青春無敵!

不過,近期stephy的走音光芒被傅穎蓋過,後者不論聲線和樣貌都更恐怖.youtube有走音版花吃了這女孩和網民改歌版的吃了屎的女孩都是超讚的

macy 說...

樂遊

e! 估唔到你都係知音人吖!

鄧走音真係一貫的走音, 無改錯名;
你都聽過傅穎?! 我聽佢唱的什麼花吃了女孩LIVE, 真係小小聲架, 有無攪錯, 呢D歌都出得街, 電檢處係米應該出警告, 叫佢米再唱吖, 簡直虐待.

梁巔巔 說...

GEM, 唱得幾好!

謝安琪, 如果唔係遇到首好歌, 睇怕..... 又一次証明一命二運~

macy 說...

梁巔巔

GEM 的確係可之材, 睇吓佢之後會點.

謝安琪的走紅, 又一次証明, 人除了要勤力, 仲要運氣.