2006-11-30

"天各一方"

白:你有你o既生活,
我繼續我o既忙碌,
但假如有一日,
我o地真係o係路上偶然咁撞到,
我o地會點下頭,
問候一下,
然後已經唔知講咩好
因為你會發現我已經改變 ,
正如我可能唔再認識你,
但係咁其實又有咩關係 ,
我袛係知道係呢一剎那,
我係想念你

唱:誰令我能情深一片
令我輕柔如水清澈
令我心靈回復恬靜
令我拋棄內心牽掛
重拾往年純潔美夢
讓我心靈重得安慰
讓我安躺月下

白:其實乜o野先至係真實而恆久o既呢,
或者我應該就咁保存住呢一份渴望希冀,
俾我相信世上有一幸福垂手可得,
又永遠係掌握之外,
有時激情捉o係手裡面會化為灰燼,
反而藏係心底可以歷久常新,
貪求思慕只因痴,
一切眼淚思憶都係徒然

中學時, 我的一張書籤上面寫著:
"今日你同我天各一班, 你有你既physics, 我有我既geogra, 但係假如有一日,我地真係係走廊上偶然咁撞到, 我地會擰轉面, 當睇你唔到, 然後已經消失左...."

十二年後, 我們在一個朋友婚禮上真的偶然咁撞到. 但是這個我朝思暮想的男人竟然忘了我是誰!!!! 當時真的好像有一個大鐘在我身後, 發出"噹"一聲, 還感覺到心裡裂開的痛. 我一直在等與這個人可以再見再遇, 可以再一起, 原來只是我一個人的夢.

激情捉係手裡面的而且確會化為灰燼,但藏係心底可以歷久常新?恐怕只是一廂情願吧!

這件事好像已過了一個世紀,但為什麼仍會想起他?為什麼仍會在街上看到他的影?為什麼仍會夢到他?

2 則留言:

程霜 說...

因為他老早已放低,而妳卻念念不忘。

"為何永遠放不低?為何錯愛這一位?..
為何......"

macy 說...

唔! 發了12年的夢,一朝醒來,更覺痛.