2008-02-12

開工大吉


噢! 我由年三十一直病到年初五, 今天正好年初六, 公司開工之日...

我的年假在紙巾, 鼻水, 頭痛, 喉嚨痛, 藥丸, 診所, 肚子痛當中, 靜悄悄地溜走了, 嗚嗚...

6 則留言:

梁巔巔 說...

唉.... 有我陪妳. :(

aulina 說...

凍咗咁耐,有邊個冇病過吖,好架喇好架喇!開工大吉呀!

匿名 說...

the inne space 提到...


嗄!乜有『年三十一』既咩?

好返就好嘞以後要矜錫自己啲喇,
最緊要最緊要最最緊要錫自己嘛,
有好體魄,至有精神,去照顧你個乖仔。


macy, 你改咗留言版面,我login 唔到,打個名入去又唔得,唯有用 匿名。

匿名 說...

上面段文是我留的!

匿名 說...

保重丫, 朋友 ~
今年真係好凍...亞囡都著到成個番薯咁 ~

macy 說...

梁巔巔

你都病左咩?
保重吖, 老友!
______________

aulina

咁又係,而家好好多啦,不過個年假泡湯咯,好慘,都無去玩過><
大吉大利吖!
______________

space,

嘻嘻, 我都知無年三十一, 個一係連住'一直' ^_^ sorry!

好番咯, 有時忙的時候唔得閒病, 但係一得閒, 意志力薄弱, 就會病, 哈哈! 無計.
我個仔係呢個假期好乖, 所以我都可以休息到.
我有次叫左好多次食飯,佢都封住打機唔應我,我話:"係米媽咪病病,你都要媽咪勞氣吖!?" 佢即刻話:"媽咪,對唔住!" ^^

我無改過我個留言版喎, 但係今日見到佢多左個openid?? 都唔知咩黎!
或者你遲點再試試留言吖.
______________

minnie

係吖, 好耐未試過凍咁耐,我仔仔都病完又好,好完又病,所以真係要好小心. 有次, 我話同佢沖涼, 佢話: "咁凍, 唔好沖啦, 洗屁屁, 抺背脊算啦!" ^.^