2008-02-20

數個星期天的活動

大部份的星期日都有不同的節目與囝囝渡過, 一直都無時間寫, 現在唯有一次過把積存手上的相片, 放到這篇...
*西貢的這間麵包店, 不用刻意搜尋也一定會嗅得到, 它的麵飽非常特別又新鮮, 總有人龍在門口, 手快有, 手慢無架. 圖片是黑墨汁海鮮飽, 熱騰騰, 外脆內香, 一試難忘, 還有新鮮出爐滑溜溜的鮮奶蛋tart.


*這只是第二次與囝囝唱k, 噢! 他可是相當熱衷, 每到他的飲歌, 他會豪邁地手握咪, 又唱又跳,還扮著演唱會的歌手說: "多謝! bye bye"; 到了不是他的歌, 他也會和著唱. K buffet也很豐富, 除了sushi, 粥粉麵飯, 甜品, 還有火煱, 花茶, 好好味, 當天還送了手爉及塔羅占卜.

*到維園參加繪畫比賽, 其實只是去體驗一下而已, 跟本未達參賽的水準, 不過我們都認真準備. 大會的禮物很多, 有顏色筆, 畫冊, qoo豆奶等. (看看右圖, 該名參賽者帶準私家帳篷呢! ^_^)

*大埔墟的火車博物館保存了歷史悠久的火車卡, 路軌及資料, 可以花一天慢慢參觀, 它的設計很有味道, 不自覺地我們都跳進了時光隧道.

蒸氣火車車頭與及孩子最愛的火車模型

由1911年至1974年的車卡...



* 到粉嶺喝檸蜜及看蜜蜂的好地方.


* 在這裡儲存了所有人的家宅, 自身, 健康, 姻緣, 事業的命運, 還包括了我, 凶中帶吉, 先苦後甜.

* 囝囝最近相當喜愛的活動, 就是回公司上網.
* 同場加影: 伴我渡過漫長又罕有的冬天...熱維他奶!

5 則留言:

梁巔巔 說...

i. 西貢, 優閒又特別, 一個假日避世好地方.

ii. 豪邁大方嘅細路, 我漏口水!

iii. 其實, oD K Buffet 真係幾好味! 花款亦多.

iv. 大埔墟的火車博物館保 <--- 睇完相好有興趣去!

v. "伴我渡過漫長又罕有的冬天...熱維他奶! ---> 好溫暖! 仲記得兒時它的廣告!

梁巔巔 說...
此留言已被作者移除。
xiao zhu 說...

呢輪好忙、好煩、好攰,冇左 chat box,喺度打個招呼先。^^

匿名 說...

haha wat's a coincident, i usually buy a vit.milk with me when i m waiting for bus : ) feel so warm when holding it

macy 說...

梁巔巔

i. 係吖, 不過近來好多人入去玩, 所以人山人海哦.

ii. ^>^ 你唔恨得咁多.

iii. 係吖, 心郁郁想去多次.

iv. 找天去啦

v. 係吖, 陪住我地成長.

_______________________

xiao zhu

hi!

安好!

_______________________

bee

^_^ 哦! 唔怪得d支裝維他奶成日斷貨啦.

有無飲薑維他奶, 都几好味, 飲完成個人熱晒.