2008-12-12

人生也有兩面



<<緣份兩面睇/sliding doors>> (1998)

故事的女主角(Gwyneth Paltrow)一開始已分成兩條故事線發展, 上到列車的她及上不到車的她, 故事就各自的發展下去.
上到車的她, 回家時偶然揭發男友與前菜偷情, 並捉姦在床;
上不到車的另一個她, 一直被男友蒙在豉裡...

戲裡沒有黑白分明的好人與壞人, 女主角周旋於兩個男角, 看到中段, 好像是早早揭發男友惡行的是'好彩'的情節, 怎料未到最後, 也不知道那一個命運較幸運. 這齣戲由我的好友推介, 這些年間, 我總愛翻看又翻看.

它描寫的很清晰細緻, 觀眾絶對不會弄錯兩個分身的女主角. Gwyneth Paltrow戲中造型總是愁眉苦臉, (因為戲裡的情節, 她是蠻不幸的) 但總算是清麗動人, 叫人看的很舒服.

如果這個世界真有"如果給你重選一次", 你的命運是否真的會變得更好? 賽翁失馬焉知非福, 未到最後怎知那一個結局更好. 戲裡有一句常出現的對白, 譯為: "是福不是禍, 是禍擋不過". 如果這個不幸一定要加諸到你的身上, 任你如何選人生路, 你一樣會面對這個不幸, 只有捱過了它, 你才可以好好地過活.

5 則留言:

匿名 說...

2004年才看《綠份兩面睇》 sliding doors (1996),之後喜歡看 Gwyneth Paltrow的戲。

不是 Shakespeare in Love (1998) 她得 Oscar獎的電影。

Jan 說...

我常常都會想如果我咁選又會點咁選另外又會點.

macy 說...

Space,

1996年咩?

"之後喜歡看 Gwyneth Paltrow的戲。"
我都係, 佢型像很多變, 型格, 清純, 野心, 都做得唔錯.

---
Jan

會咁諗都好正常啩, 人都係多心既.
就呢個題材, 我諗幻想過一個科幻故事:
如果科技可以容許人們回到以前, 改變選擇的話...

匿名 說...

喺呀!sliding doors 1996 年的,是在 Gwyneth Paltrow 維基百科 biography 證實的,相信套戲等到她因 Shakespeare in love 1998 攞獎至嚟香港上映,令你有咗錯覺把。

anyway 我地舊年成班人,認為若重拍 Casablanca 《北非諜影》Gwyneth Paltrow 可以演 英格列褒曼的角色,但西方女子唔襟老,又生過baby,近作都覺得 Gwyneth Paltrow 老咗好多,生育過的女人真喺易老啲,過多兩年,可能要冧第二位女星了。

macy 說...

space,

哦! 原來係咁.
嗰陣呢套戲係HK都唔係好受歡迎.

啱啱係某時裝店等朋友時, 睇到佢同某牌子映硬照, 個樣好賢淑, 係另一種成熟韻味. 外國女子樣子早熟, 大都唔襟老, 但老有老好看啫.