2009-05-21

初到沙田馬場

我從來都討厭看賽馬及賭馬, 而且從來未有到過馬場. 這次無端端被人帶到這裡吃晚飯, 可真是叫人驚訝, 這個所謂的日式套餐, 只得炸魚柳, 炸豆腐, 好像排骨的物體及白飯, 白飯軟硬適中, 可是那些餸菜卻非常不健康及呃錢, 份量少, 而且連一條綠色的菜也沒有! 更別想有素食套餐吧, 是否歧視素食者?! (套餐 , 套票價 HKD30)

或者所有人都專注賭馬, 管它是否能吃, 贏錢才最重要.

之後一個人走到火炭火車站乘車回家, 由馬場接駁到火車站的天橋, 天橋下的車輛高速飛馳, 身邊一個人影也沒有, 寂靜中, 忽然叫我幻想, 自己獨個兒走過奈河橋, 忘了要喝孟婆茶, 由陰間跑去輪迴, 帶著前世的記憶, 換上另一個肉身...

6 則留言:

the inner space 說...

看格局和價錢,是不是員工canteen的伙食。
我念書時曾兼職做,馬會電話投注接聽員,返沙田馬場投注中心工作,吃慣裡面的飯堂餸菜。
跑夜馬公眾棚HK$30那麼便宜嗎?哈哈,我都不是賭客,無入過去公眾棚看跑馬。
再讀 macy 姐所寫,看來電話投注中心,尚在沙田馬場底層,嗌! Stirred up my memories!

梁巔巔 說...

"之後一個人走到火炭火車站乘車回家, 由馬場接駁到火車站的天橋, 天橋下的車輛高速飛馳, 身邊一個人影也沒有, 寂靜中, 忽然叫我幻想, 自己獨個兒走過奈河橋, 忘了要喝孟婆茶, 由陰間跑去輪迴, 帶著前世的記憶, 換上另一個肉身..."

好正呀! 李碧華級!

新鮮人 說...

我都做過沙田馬場電話投注員喎,
所以從前間唔中都會經過一兩次,
不過多是散哂場之後的事,
人去樓空,
滿場彩票,
我看到賭鬼輸清光囉! =p

re: 你都做過電話投注部?
有無見過你呢?
我做key account啦喎,
唔同相遇過???

電話投注部的canteen外人入不到去喎!

imak 說...

HA....我卻從未去過馬場!!:p

macy 說...

space

我所見, 低層是不用收費, 只有些快餐廳, 但夜晚無開.

我們去了中層, 收$30入場, 食飯又要另買套票$30.

上層是貴賓廳, 最低消費 $240/人.

我不知是否是canteen, 地方很清潔寬敞哦!

哈哈! 我 認識的同學及朋友也有很多曾在馬會做part time, 原來你都有. 當年的人工都算高架. 但我無做過吖!

---
梁巔巔

嘩! 過奬咯, "李碧華級!" 唔敢當!

---

新鮮人

你又係馬會做過? :)
哈哈! 我真係見到一枱一地都係'飛'. 個個都專心賭錢, 好安靜喎, 但當開閘時, 個個就望實個電視, 一齊叫 " x 號, x號, 上上上!" 好攪鬼, 氣氛真係濃烈好多.

---
imak

無咩事都唔好去! :)

匿名 說...

thanks for share........