2008-12-30

廸士尼裡的聖誕節


這個聖誕節帶了孩子到廸士尼, 我不是廸士尼狂熱, 上一次到香港的廸士尼是05年9月.

這天天氣很溫暖, 還有微風, 我們一早便到樂園, 人已經很多, 但不算很擠擁.

今次把行程交給孩子決定, 他除了吃午餐, 晚餐及小休外, 全是玩機動遊戲, 所以這次的旅程非常有效率, 我們總共玩了:
一次旋轉木馬, 一次咖啡杯, 一次小飛象, 一次飛碟, 一次小小世界, 一次3d的米奇幻想曲, 二次馳車天地, 三次space mountain, 四次巴斯光年, 與donald duck, 高飛狗及聖誕老人拍照, 看了聖誕的let it snow巡遊及煙花.

他是第一次玩過山車, 他下車後的反應: "好驚吖, 可唔可以再玩吖?" 然後他愛上了. 有我的遺傳, 終於有人可以陪我玩機動遊戲啦.

把樂園送的立體眼鏡放到鏡頭前拍得(下圖)景象, 很夢幻哦~


晚上的旋轉木馬, 最美!


把立體眼鏡放到鏡頭前, 竟見滿天的煙火變成天使吖, 不錯吧!

8 則留言:

mad dog 說...

好犀利呀, 你拍得幾清楚喎! 天使靚!
space mountain細個時玩, 好鍾意, 上次05年入去玩, 嚇死... 頂唔住呀 :)

Jan 說...

下次都係等佢擴建左先再去玩..依家真係太細.
新年快樂~~2009~~

匿名 說...

Happy Happy New Year 2009!

p.s. 隻貓貓變咗做牛牛?

xiao zhu 說...

Macy:

新年快樂!

梁巔巔 說...

Macy, Happy Nrew Year!!!! 祝全府上下新年快樂!!!!!

樂遊 說...

現在的小孩真係好精力

anyway 祝你新年快樂,雖然是belated

macy 說...

HAPPY NEW YEAR TO ALL OF U!

~~~

mad dog,

係吖, 天使好靚好得意.
我係過山車, 什至係機動遊戲迷, 勁鍾意刺激的玩意.
~~~

jan,
HK的廸士尼真係好細...我地一日都行完.

~~~

space

我都話佢有好多造型, 好可惜我無download晒.
我只有猴子造型, 嘻嘻! 用住先啦.

~~~

樂遊,

小朋友的精力真係旺盛得玩死我地d大人. 幸好, 我們都玩得很投入.

ChecheBee 說...

OHHHH i went to disneys on 27th arrrr
Friends and I had a good moment there, better than i expected haha

Happy New year Macy!