2009-05-14

上山頂去

5月1日和朋友及孩子去行山, 選擇了山頂的簡單路線, 本來只是平走一圈, 怎知走到裡面有不同的支線, 分別可到'松林廢堡'/薄扶林水塘/旭龢道等, 而且是頗斜的山徑哦! 但風景真是一流, 大地在我腳下! 怎麼維港兩岸好像很接近, 高樓大廈又越來越多, 密得像個插滿原子筆的筆桶, 最綠油油及寬敞的只剩香港公園咯. ><

古怪的花及葉子.
松林廢堡

這種是'板根'嘛? 很像熱帶雨林裡的植物, 原來香港也有這種樹木?? 圖片中的'板根'只有1尺高, 沒有雨林內的那種3, 4米高那麼壯觀.
這裡的燈柱很有古風, 是古典的歐式設計, 燈柱上有凹凸的花紋.

雖是公眾假期, 但人流不算太多哦!

這是我最喜歡的咸蛋黃.

4 則留言:

新鮮人 說...

兩傍的建築物實在太高了,
什麼港景都遮哂,
政府真係要正視這個問題!

macy 說...

新鮮人

睇見對面西九起緊個棟, 真係心寒吖.

香港島啲樓密麻麻, 北角海邊新樓盤開賣要成千萬, 只係因為有海景, 但係唔知過多几耐, 係佢前面的海景就會俾人遮住, 仲要賣到咁貴...我真係寧願去買屯門的邁阿密海灣...

梁巔巔 說...

我遲啲都 post 我喺舊山頂道影嘅相先!

macy 說...

梁巔巔

好吖!