2010-02-12

my lunch


自從遇到人生的冰河時期以來, 已經沒有胃口了, 有一段時沒有吃午餐, 晚上睡不好, 每星期盡量去跑步, 體重竟然意外地下降不少, 雖然這是夢寐以求的成果, 但好像不太正常, 怕身體受不了, 所以買些乾糧及杯麵放在公司, 在工作繁忙時, 用來填肚子. 試過不同牌子, 還是"合味道"較惹味, 而且份量剛剛好, 只需一分鐘便可以吃. 這些杯麵的包裝很精美, 有撕膠袋的缺口, 蓋面是較密封的膠面.

常吃杯麵對身體也不太好, 所以偶爾也會到"黑麥 Pumpernickel"買三文治或到"糙米家"吃"田園健康煑"及牛蒡茶, 都是素食的食物, 清淡一點, 健康一點!

3 則留言:

Karumen 說...

u can try eating something with vinegar...something sour can (sometimes) trigger your appetite! hope u're feeling better soon :)

xiao zhu 說...

>>有一段時沒有吃午餐, 晚上睡不好, 每星期盡量去跑步, 體重竟然"意外地"下降不少,...

不吃午餐、睡眠不足、加埋運動,體重下降係絕對正常喇,點會"意外"呀!

唔怪得你捐唔到血啦,傻婆!俾你激死呀!

macy 說...

Karumen

Thanks! 我喜歡吃酸的東西呢!
我而家好了點, 其實係心情不好影響食慾.

---
xiao zhu

我是易肥難瘦型嘛! 之前想瘦, 做咩都無效.

係咯, 米就係因為咁樣而捐唔到血咯 ><