2010-06-30

灰色軌跡 [Beyond]

六月天, 家駒天!

2 則留言:

樂遊 說...

這樣就17年了,我記得那年剛考完會考....天天無無聊,打打波,看看書,真係好正!....Those were the days

我在家駒死後才聽BEYOND,才知係好野!那時我們總愛嗌爆咪唱海闊天空,少年不知愁呀。我雖不是SUPER FANS,但早前家強,黃貫中不和的消息都叫我有點DOWN。

家駒FANS真係好認真,那時是預科,有個同學仔講了兩句對BEYOND的意見,有個女同學即刻另轉頭,以社民連的腔口教訓同學仔。

macy 說...

樂遊

好似一眨眼就過左十幾年...我還記得那時候放暑假睇'beyond放暑假', 都係無無聊聊的日子.

beyond無左家駒真係無左靈魂, 因為家駒死左, 更多人認識及支持beyond, 但也因此, beyond無法繼續發展下去. 往後beyond的歌曲也無咩火喉.

對吖! 那時候的家駒hardcore粉絲很認真, 仲會keep住去拜祭.