2010-11-18

悠悠的一天

那天一早和朋友一起欣賞’清明上河圖’,然後到東涌東薈城的Delifrance享受悠閒的午餐,溫暖日光伴碟。接著一起乘車到她家,一起貼上附圖的飾牆貼紙,完成後,慵懶地坐在梳化賞品嚐清香的玫瑰花茶,欣賞我們的’作品’,談談風花雪月,真的非常愉快!

有點像讀書時代那種生活,總有很多時間可以花,和朋友隨隨便便的玩一整天,已經心滿意足。

真是久違了的歲月!

4 則留言:

新鮮人 說...

"貼紙牆飾"不多見,
這個很優閒、清雅,
不是在那裏買的,
貴嗎?

macy 說...

新鮮人

是吖! 我之前只在IKEA見過, 但紙質款式都很一般.
朋友介紹這店在尖沙咀:
http://myhome-idea.com/index_eproduct_view.php?products_id=780
有很多款式, 韓國製, 紙質堅韌防水, 而且很容易就可以貼到牆身上, 不容易起泡泡.
價錢, 數百元左右.

新鮮人 說...

宜家有得賣咁嘅嘢咩?
我成日行宜家都無留意添,
真失敗!

幾百蚊一張都幾貴,
忽然我諗起自己識啲printer,
可以自己設計啲圖案,
然後俾佢哋做貼紙,
平好多喎! =p

不過要自己cut個shape,
做刀模好貴啊!

macy 說...

新鮮人

有! 在賣掛畫那部份, 但只有兩三款大花.

我本來都覺得貴, 但貼了上朋友家的牆身後, 就覺得值得了.

我都有諗過買D顏色sticker回來, 自己畫, 自己剪, 但後來無左件事.

刀模梗貴, 印一張sticker都唔平. 如果家裏有一幅大玻璃, 就可以印一大張清底/磨沙底加圖案sticker, 都會唔錯.