2007-05-05

dark side



人在盛怒的一刻會做什麼?

剛才有一閃的念頭, "25樓應該死得啩".

死何懼之有! 只怕在世的親人會難受, 我就是抱著這個念頭一直活到今天. 否則我寧可早登極樂, 也不願在人世裡受苦.

想到這裡, 心仍未能平復, 但就已經死不了.

人只要多想一點, 就少一點輕生的念頭.

11 則留言:

aulina 說...

我... 裝哂窗花,真係把心一橫的話都唔一定做得到。

所以想也不用想。

梁巔巔 說...

我啱啱都有想過.

另, 我又係住喺25樓.

xiao zhu 說...

我諗如果要跳,我跳左十世都未輪到你哋呀!

係喇,諗多幾分鐘,或者揾個信任嘅人呻吓,wooo,肯定會鬆好多喇。係囉,而家咁幾好,寫吓blog,留吓言咁,又可以互相勉勵,幾好呀!!

xiao zhu 說...

哈哈,我幾時變左做換燈泡的男人嘅? ^_

xiao zhu 說...

琴晚唔記得講,上面冇嘢睇呀!

macy 說...

aulina

有窗花梗係安全dd. 尤其係有小朋友在家.

梁巔巔

死都係一個人對於挫折/困難的處理方法. 死唔死都為其他人製造更多麻煩.

我公司係25樓,你唔記得我有個露台有雀仔?!

xiao zhu,

我明白,排係你後面咯.
如果真係能夠有決心死,我都唔會係度寫,寫得出,就死唔去咯.多謝xiao zhu姐的鼓勵.

係喎,張相睇唔到...>,<

xiao zhu 說...

"如果真係能夠有決心死,我都唔會係度寫,寫得出,就死唔去咯"

我梗知喇! :)

而家睇到張相喇。唉,呢張相竟然又挑起一啲回憶添。

macy 說...

xiao zhu

張相係人地網站借來,但係成日都唔見左架?!

我第一張相係全黑架,但唔見左,米換左第二相,而家又唔見左.哎!

"唉,呢張相竟然又挑起一啲回憶添。 "
oh! sorry!

xiao zhu 說...

Sorry, 你唔駛同我講 sorry 架。冇嘢架。睇到喇喎,OK 喎。^_^

macy 說...

xiao zhu,
~_~

梁巔巔 說...

唔好死呀! 妳死咗咁我點?

下次諗都唔好諗! 不過, heeee, 妳以後都一定冇機會再諗!

^^