2007-11-10

貼圖


7/11與預科同學晚飯聚會, 雖然大家平常都忙透, 但仍儘量抽空出席. 以火煱會友, 風花雪月, 把日常的煩瑣事通通抛緖腦後, 真的愉快又感動的一天.
聚會後還有免費的士送抵家, 感謝小滿及something哦~


9/11 吃過晚飯, 來一杯最愛的vanila甜筒....噢! 你真是又美麗又可口.

從來都很愛在這部售票機買郵票, 尤其八達通流通後, 散紙越來越無用武之地, 除了買旗, 把零錢拿來買郵票, 就最好玩.

中學時代最愛這種'釘梳' , 按摩頭皮超舒服, 總有一把在書包, 不知為何後來轉用了扁梳十多年. 近日, 我又重投釘梳的懷抱. 找了很久才在sa sa找到這款金屬釘梳, 比起坊間大部份只賣的膠釘梳, 這款最舒服, 按在頭上有點冰涼, 又不會痛.


早前寫過這盤小東西, 它吖! 曾經很茂盛, 但後來有一段日子很鬱鬱不歡, 又黃又乾, 奄奄一息. 月前公司搬到新地方後, 我把它放在陽台晒太陽, 呵呵! 它很喜歡呢, 又再強壯起來, 長出一陪的葉子, 活像一個小草球, 真的很可愛.

4 則留言:

梁巔巔 說...

i. Keep 到咁耐, 難得 ar ha! 搞手嗰個更難得!

要咁多人, 真係好難!

ii. 係呀係呀! 駛 oD散銀嗰陣, 好 High 咖!

iii. 釘梳梳頭, 好舒服. 好有按摩作用.

iv. 我嗰幾棵盆景得番兩盆. :(

oD植物一定要曬陽光! 祝妳的小東西健康.

:)

macy 說...

梁巔巔

i. ^_^ 係吖係吖.
ii. 最鍾意入錢嗰下感覺
iii. 有助血液循環 hehe
iv. 吖!? 你唔係有好多盤咩?

人都要晒陽光架...^_^

梁巔巔 說...

"iv. 吖!? 你唔係有好多盤咩?"

冇陽光, 釘剩兩盆. :(

"人都要晒陽光架...^_^"

我都好鐘意~

macy 說...

iv. 慘! 好好照顧佢地啦.

v. 呢牌d陽光係全年最好的,記住去晒多d咯.