2007-11-23

隨寫


在公司找了很久, 都找不到打火機, 正想落7仔買之時, 竟發現這盒雙囍火柴盒. 拿著它真有點手忙腳亂, 又弄斷火柴, 又怕燙到手指. 它燃燒的味道很香, 真讓人懷念.

myob (尤其去百佳時)


第一次到銅鑼灣sogo對面的'一品香', 這是它有素食餐牌, 雖然銅鑼灣價錢, 但能夠吃到素酸辣湯, 也蠻值得. (因為吃素後, 連愛吃的酸辣湯, 也不能再吃, 真的很痛苦!)

'別的煱'的蒙古鴛鴦火煱,藥材太多,初時還覺得很新穎, 味道不錯,但時間久了, 竟然變苦. 還得叫侍應把湯換掉.
這是公司的露台, 雖然不太'四正', 但在這裡工作, 可以晒著太陽, 吹吹微風, 特別醒神.

11 則留言:

梁巔巔 說...

i. 唔知而家仲有冇紅雙喜火柴? 以前試過玩過牛仔火柴, 即係一擦鞋底就著嗰種.

ii. 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 好寸 ar ha!!! 正!

iii. 睇相都好正! 喂, 下次妳試 o埋其他嘅點. 例如素餃子.

iv. "蒙古鴛鴦火煱,藥材太多" <--- 正呀! 補!

v. 個露台認真唔錯! 喺度做嘢真係零舍醒神!

aulina 說...

我都鍾意酸辣湯,所以會自己整。

macy 說...

梁巔巔

i. 唔知呢? "牛仔火柴"?! 未玩過喎

ii. 明回應(寸)你啦

iii. 味道都几好,我用黎送飯架.

iv. 補係補,我吃菜就唔太苦,佢地食肉就厭d苦味入左肉,好難食.

v. 當然.

_______________________
aulina

嘩! 你識整?! 勁! 可以調較到啱自己口味,仲正.

梁巔巔 說...

"ii. 明回應(寸)你啦"

..... -_____-

til~

xiao zhu 說...

嘩,公司有露台咁正呀!

樂遊 說...

隻喜火柴,我想起Bunsen Burner

macy 說...

梁巔巔

算吧啦! 人地而家唔收你個2毛錢啦. 你繼續用膠袋咯. 哼!

_____________________

xiao zhu

係吖! 啱啱搬黎,都係貪佢有個露台, 可以晒太陽, 煲煙, 放雜物, 正!!

_____________________

樂遊

係喎! 以前點Bunsen Burner係用火柴架喎, 你唔講都唔記得. 嗰陣點得好熟手. ^_^

梁巔巔 說...

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~ 妳呢個好學生, 好寸呀頂!!!!!!!

匿名 說...

Thanks ur msg in my blog, actually i m happy with him now, just sometimes hv wondering...actually i m now old enough to settle those wonderings...but at d same time my passion is not that strong as d past...

fr bee

匿名 說...

曬住太陽咪好難睇到個電腦mon囉?

macy 說...

mad dog

角度上ok, 因為唔係兜頭咁晒,有小小陰影位.