2008-03-27

價值HKD217,000的手袋


某天翻閱過期雜誌, 驚見這個售價港元217,000的burberry warrior bag, "釘鱷魚皮、 金屬片鬣蜥蜴皮交織設計".
明白此等款式, 非我所能擁有, 純粹分享.
同牌子, 售價 £13,000






7 則留言:

The Inner Space 說...

以男性的無眼光,

我都覺得幾個手袋真係好靚!

aulina 說...

macy你用皮袋的嗎?如果連肉都吃不下,背著這種屍皮,感覺好怪呀。

所以我買的包包都很便宜,全部都不是皮的。

imak 說...

1st visit here! hi~ 這些袋貴是很貴... but 靚咩? maybe not my taste la! :P

mad dog 說...

廿一萬, 可以去好多次旅行lu! :)

樂遊 說...

我反而覺得毫無美感......我寧願要一個內有217000 cash的手袋

Extraordinary Life 翠斯 說...

相信這個袋是幾百斤重, 是讓一些阿太們, 車上車落, 只是拿那幾分鐘, 晒下命且而.

macy 說...

space,

我第一眼睇都覺几靚, 但係都係嗰句太奢侈, 變了浪費, 佢已經不是一個手袋, 而係身份的象徵, 物慾的發洩.

--------------
aulina

我未吃素時很愛皮包, 買了好几個;到吃了素, 就用唔到, 有次見到個supplier攞d牛皮sample俾我睇時, 我差點嘔了出來. 而家反而用到皮袋, 無味都接受到, 但係用番舊嗰d, 唔會買咯, 好彩我的舊burberry都係膠面, 仲用得番.

"所以我買的包包都很便宜,全部都不是皮的。"
啱吖! 而家, 我都會以實用為主.

--------------
imak

welcome!!!
各花入各眼咯.
係覺太貴咯, 唔值.
^^得閒記住黎坐坐吖~

--------------
mad dog

哈! give me 5, 我都係咁諗.

--------------
樂遊

嘻嘻, 係喎, 仲正!
裝住$217,000的膠袋, 紅白藍, 紙袋, 我都想要吖. ^.^

--------------
tracy

嗯! 都有佢既market既, 好似d名媛去ball咁, 成身加埋一百几十萬行頭.