2008-03-18

滿園生春

最近很愛捕足花兒美態, 手握六百萬象, 走遍公園, 欣賞花姿嬌美, 拍得如此照片, 已夠我樂上半天.








4 則留言:

aulina 說...

心花怒放!其實放博用,200萬像也嫌多。:)

匿名 說...

hey macy, i m doing v good, and waiting to get my new start for my career...so a bit nervous for the changing environment : )

btw, do u use msn?

macy 說...

aulina,

^.^ 我都覺得係吖, 不過我會把相片留係我個harddisk度架. 因為呢個係我的嗜好吖.

________________________

bee,

見到你咁開心, 轉變都係好事呢既.

msn, 我有吖, 你add我吖,
macycyho@hotmail.com

匿名 說...

i added u lah, see ya : )