2008-03-17

連環殺手

今午回公司時, 見到大批警員, 記者及車輛在電氣道時, 已心知不妙.

仍未知事發的時間, 碰巧我昨晚發了一個惡夢, 驚醒後, 久久不能平復.

到現在仍在封鎖中, 圍觀的人越來越多, 記者車及裝備佔據了行人路...

很可怕!

鳳者殺手案:四日內第四名妓女遇害

繼新界連環有妓女被殺後,港島也出現鳳姐殺手。一名妓女被發現倒斃北角一單位內,這已是四日內第四名被遇害的妓女... (
http://hk.news.yahoo.com/fc/news_fc_hk2killer.html)

7 則留言:

匿名 說...

哎! 直程好似電影橋段!
求財啫唔使殺人,
相信是報仇居多,
出來偷食染了病,
好可能是愛疵病,
攪到家破人亡!!
遷怒性工作者!!

macy 說...

space,

我都估係病態兇殺案, 如果係刧殺又似乎太過大費周章, 鳯姐有几多$係身吖.

好耐發生過一些耐人尋味的大case...
(當然都唔恨有呢d case啦! 人命黎架喎.)

The Inner Space 說...

我『谷歌』堵,上次香港有連環殺手是:

雨夜屠夫』, 搵得到就四個受害者,搵唔得到可能更多!

aulina 說...

心寒呀直情。更寒係我趁病今日竟然睇咗scoop,又係講serial killer,又係姐姐……

macy 說...

space,

哦...

有無聽'危險人物'?
________
aulina

本來我都唔覺得寒, 但係發生係身邊就唔止寒, 而係驚驚. 我呢牌都唔敢一個人夜麻麻係公司走>.<

匿名 說...

沒有聽 翁靜晶 的電臺節目
也沒讀過同名的三本書!

macy 說...

space

哦! 我只是在別人的website聽晒她的電台節目, 因為資料好豐富, 純資料搜集, 無加入個人情感/意見.

但是, 書本就無興趣看, 另外電視翻拍的也看過一,二集, 但情節相當離譜, 看得火起.