2008-10-08

怪怪商廈

我租用的這間商廈已接近5年, 可是這小小的一梯兩伙真的有夠奇怪.
1. 它的管理員經常更換, 早更, 夜更總有爭呦.

2. 它的租客, 包括我, 都是會樓上搬樓下, 搬來搬去, 相當頻繁.

3. 它的租客種類繁多, 有指壓, 美容, 蛋糕教室, 咖啡香房, 音樂教室, 廣告公司, 中樂研究室(?), 錄音室, 設計公司, 餐廳, 日式餐廳儲物室, 補習社, 議員辦事處, 外傭公司...

4. 趣事:
A. 某天廣告公司CASTING, 招募MODEL拍廣告, 性感美麗吊帶小背心各國佳麗, 金髮俊男迫滿STUDIO門外及LOBBY, LIFT, 引來樓下議員報警, 指懷疑樓上經營非法勾當云云.

B. 巧遇明星, 小女子有幸取簽名及閒聊

C. 我在LIFT內被菲傭誤認同鄉, 唯有回應: SORRY! I'M A CHINESE.

D. 有名人到訪餐廳, 樓上樓下保鑣站崗, 名車連司機泊門口.

E. 遇到拍戲場面, 偶然能與演員碰面, 什至迫LIFT.

F. 隔鄰新租客是中樂樂器研究室, 常傳來二胡聲, 聲聲入耳, 也算樂事.

G. 咖啡店開張後, 被投訴咖啡味太濃, 滋擾其他租客, 店主乃日藉溫柔女士, 實在無奈. 我卻愛死這香氣, 可惜租約後, 該店已搬到跑馬地.

H. 我的單位連接露台, 當發現昆蟲屍體, 便叫清潔人員處理; 偶有雀鳥屍體, 便報警找人清理; 但某天竟見一條魚的屍體!!! (經多番猜測, 應該是樓上的日本料理儲物室掉下來的, 否則就是天外飛魚咯!)

7 則留言:

梁巔巔 說...

開頭以為係講啲恐怖嘢~

"C. 我在LIFT內被菲傭誤認同鄉, 唯有回應: SORRY! I'M A CHINESE."

XDDDDDDDDDDDDDDD~~~~~~~

菲律賓都有好索嘅靚女嘅!

匿名 說...

得閒要過去望一望!
咁多名人出入~ 勁!

匿名 說...

聽落真係幾好笑, 尤其條魚!

macy 說...

梁巔巔

E! 誤導左你TIM.

唔關靚唔靚事, 但係我的確唔係菲律賓藉喎! ><

---
space,

要撞喎, 望一望, 未必 見到架

---
bikbik

係吖, 真係gag呢架.

ChecheBee 說...

which coffee shop in happy valley?

macy 說...

bee,

我諗我講得唔清楚, SORRY! 嗰間係'Kitamua Coffee 珈琲香房', 店員是日本女子, 能聽小小廣東話及英語, 以前的香房不是COFFEE SHOP, 主要是售賣珈啡豆, 粉及器皿, 但有些她的朋友會上去坐坐閒聊編織. 我曾經去幫襯, 她很熱情地沖調几款口味及弄Handmade cookies給我們試, 店內像和式部屋.
今年搬到跑馬地, 但我未去過, 不知是否可以像CAFE一樣.
http://blogs.yahoo.co.jp/kitamura_kyoko/folder/1136773.html

樂遊 說...

似乎….一座大廈可以滿足晒生活所需……般入去後,唔洗出街。