2010-05-06

無聊畫

什麼紙張拿到手上,總會被我亂畫畫畫畫畫...

5 則留言:

新鮮人 說...

啲pattern幾好噃,
我都係咁架,
手痕就劃嘢,
細個見啲同學仔連本書都劃,
劃到花碌碌,
後尾被老師鬧到飛起,
好彩無跟住劃喳!

匿名 說...

兩位都是 designer 創意萬足!

腦實人嗜悲佩服。

macy 說...

新鮮人

哈! 你又係咁. 我成日好想畫畫, 但係真係無時間可以坐定定咁寫生. 唔通要等退休先至有時間?!

以前讀書好鍾意係本書度畫野, 係毛澤東面上加眼鏡, 加鬚之餘, 我試過係中國語文課本, '榕樹的美髯'裡畫大榕樹, 阿sir見到都無出聲噃.

新鮮人 說...

唔洗等退休,
放假就可以啦,
最緊要揾到自己開心嘅東西黎劃!

"榕樹的美髯"?
好懷念,
好久没有人提起這課書了! =)

macy 說...

新鮮人

"最緊要揾到自己開心嘅東西黎劃!"
:) 我什麼都喜歡畫. 你呢??

那時孩子初初學打欖球, 一打就三小時, 我會坐在看台畫樹畫球場, 但後來被教練催促我落場打波, 就沒有再畫.

嘻嘻!