2007-02-21

無奈折返


2月21日上午,北京街頭騎自行車的人們在霧中前行。新華社記者 戴旭明 攝

2月21日上午,霧氣籠罩的北京市宣武門西大街。新華社記者 郭勇 攝

2月21日晨,大霧籠罩的北京市宣武門西大街。當日,受大霧影響,京津塘、京沈等多條高速公路封閉。 新華社記者 郭勇 攝


今天原本乘中午機到北京,無奈地在機場吃了兩碗麵,一堆曲奇,及兩支烏龍茶之後在晚上6時離開機場回家, 因為北京、天津、河北、遼寧出現大霧天氣, 多數地方能見度不足50米, 所以連北京機場也得關閉. 有些團友在今天早上8時上機的, 由香港到北京再折返香港, 平白無端遊了8小時"飛機河"!!

雖然我們都百般無奈, 有些團友更大發脾氣, 又哭又叫, 要旅行社賠償云云...

明天6時半要再到機場碰碰運氣, 看看能否成功到北京咯!

當然不高興, 但是天氣不如意, 縱使大發雷霆也無補於是, 看見那几個團友指著領隊喝罵,反而覺得好笑! 也替領隊無奈. 也看見人生百態, 幸好大部份都是明白事理的成年人,都輕鬆接受現實,認為大霧上機不是安全事,認同回家早點休息更好.

明天一定會更好(天氣)!!!!!!!!!!

6 則留言:

aulina 說...

我聖誕節飛杭州同你差唔多呀,港龍派咗成二百蚊俾我一家4口,結果原本8點起飛變咗1300... 但係都叫飛到囉。

好事嚟架,梗係大霧唔起飛好啦!起咗飛去到落唔到咪仲弊!

祝你旅程好運啦!

macy 說...

thanks Aulina Chan

我都收左$75/人的餐卷,食唔晒,買左d cookies番屋企俾阿媽食. ^_^

仲可以番屋企開年.塞翁失馬,焉知非福!

多謝!承你貴言!

minigarden 說...

看到新聞報導, 心想會不會在電視上見到你在機場的畫面中 ...... 想打電話給你, 但無奈真的病得想死 ~ 悲 !

Silence 說...

"看見那几個團友指著領隊喝罵,反而覺得好笑"

那些人真是無聊兼幼稚。

梁巔巔 說...

唉, 辦完08奧運, 遷都.....

飛龍在天, 亢龍有悔, 一點沒錯~

macy 說...

mini,

我有蟑螂般的生命力,係機場等10個鐘,等閒事.你多多休息吧.祝早日康復!

寧靜,

"那些人真是無聊兼幼稚。"

的確係,之後仲可以笑笑口,同個領隊搭晒膞頭,好似無事發生過,面皮特厚!


梁巔巔

"唉, 辦完08奧運, 遷都.....

飛龍在天, 亢龍有悔, 一點沒錯~ "

北京天你真的很惡劣,一天的變化也很大.
希望08奧運一切順利吧!