2009-01-13

公立醫院

最近多了到公立求診, 發現每次去求診或入院都必須準備打發時間的東西.

以前入院十多天等生仔, 就帶備一袋書, 並且每天走到7-11買報紙雜誌看, 另備收音機, 因為手提電話始終不大許可在病房及候診室使用, 所以收音機可以在晚間太嘈吵時使用, 幫助入睡. 我曾見一位外籍女士帶了一本很厚的HARRY POTTER常伴病床.

上一次入院, 我便帶了毛衣, 可以等醫生等謢士期間編織, 這個本是很好的方法, 可是上一次便用不著了, 因為護士太早便替我插了吊鹽水的針口, 手背不能用力, 便無法編織.

今天又到門診平白無事的等了4個小時, 取藥時又等了半句鐘, 幸好我帶了一大本林行止的散文.

如果什麼都沒帶, 不用怕還有一個最好的節目, 就是大覺瞓咯!

5 則留言:

Jan 說...

小心保重身體呀~~

樂遊 說...

入廠?!保重,保重

我識個人,最近勁鬧公立醫院.
佢老豆心藏出事入院,要盡快 '通波仔',收七萬大元.見支票才做,無票唔做.
無錢怎辦?要社工調查,證明,才做.就如朋友所說: '個病人現在係ICU,醫生都識話要急做,查完,死x左啦'
七皮野,我朋友出得起,於是急急寫好票,但醫生等人又唔講台頭寫甚麼,交給誰.問醫生,就只係話要有票至做....朋友就立時xyz*@佢全家啦.
朋友說:現在公立醫院越來越似大陸了

梁巔巔 說...

Macy: 去公立醫院好講醫生護士緣.

冇事就好啦!

樂遊兄: 公立都收七萬?!??! 我X~

樂遊 說...

我知道一個「波仔」都要幾皮野,佢地應該係要做就即買。

我聽見後想......7皮野好多人唔係話無,但有時真係唔係一日兩日到手....到時真係死x左啦

macy 說...

Jan,
THanks!



樂遊,
嘩! 咩而家啲公立咁似大陸啲醫院?! 哎! 有頭髮邊個想去公立啫.
我嗰日俾條茂利係我隻手度抽血, 左拮右拮, 拮左5次, 仲有兩個窿!! 我都未試過一個手勢態度咁惡劣的人抽血, 真係攞胆.



梁巔巔,
去公立, 無事都甩層皮.