2009-01-25

鼠年尾的一些鎖事


年宵市場內的冰糖士多啤梨, 竟然非常美味, 冰凍甜蜜, 飯後一流. $15/串

忙裡偷閒與好友在"黑麥"午聚, 對不起, 那天實在太多東西想分享, 卻又太少時間了, 找天補聚吧!

努力了數個月, 你終於開花了!!! :) 雖然你只是家樂花, 但是蠻有個性哦!

第一次看拔河比賽, 沙塵滾滾, 力量的比拼.


這是我的母校, 已經十多年未有回去, 這個晴天我竟然致身其中, 在寧靜的校舍內流連, 教員室外的走廊, 女廁, 操場都與當年一模一樣, 它一點也沒有變老, 反而與它鄰接的屋村卻老了很多, 大排檔的店子破舊, 這棵樹已長得很茂密粗壯, 村內大多是老人家, 以前我們常常用膳的酒樓, 竟變了老人院舍. 我在大排檔內享用早餐, 麥皮, 蛋治, 鴦走, 仍有當年水準, 我鄰座的老街坊還稱呼那位老闆娘做"波姬小絲", 真固應景.

在家團年, 久未落廚的我, 炮製拿手的湯丸與家人品嚐, 另加麻雀耍樂, 這是我應為最應節的活動.

6 則留言:

匿名 說...

送鼠迎牛
恭賀新禧
新春快樂
家肥屋潤
恭喜恭喜

梁巔巔 說...

i. 今年年宵攤位啲貨冇乜驚喜.

ii. 番母校行, 感覺真係一流! 唯一存在嘅時光隧道!

iii. 麻雀, 勁難玩又唔好玩!

Hyacinthus 說...

macy: 祝願新年順心順景,諸煩惱事除心也除身,牛年大吉 =)

macy 說...

各位

恭喜發財, 平安大吉!

梁巔巔

今年年宵真係又貴又無野睇.
今次去完母校, 唔知几時再有機會咯.
麻雀几好玩架喎, 但我唔"好", 無癮, 打又得, 唔打又得.

匿名 說...

新年快樂~

我最愛流連的更衣室丫...可以係休息室, 以及做(抄)功課的好地方! 勁愛~!

Minnie

macy 說...

minnie

找天我們一起回去吖, 真係咩回憶都番晒黎.