2010-05-10

下了車

"樓價咁高, 點上車?!"

"你仲咁後生, 仲唔快d搵番個伴, 遲d你想上車都上唔到吖!"

置業和愛情都叫做'上車', 我下了車, 還要不要上車?!

置業的'車', 我還是會上.  但愛情的'車'...可以的話, 還是不上為妙.   稍有一些疑似人物接近, 不管他有心還是無意, 我都盡量暗示明示, 表明立場, 額上寫著'請勿打擾'!   無謂浪費人家時間嘛!  放下了愛情, 讓自己更享受親情和友情, 並且專注自身的感受和需要, 看我喜歡的書, 欣賞我喜歡的戲, 穿我喜歡的衣裳, 和我喜歡的朋友玩樂, 做一些我喜歡的運動.  我覺得更划算!  儘管有人說這是中女的悲哀, 我更認為這是自己的選擇, 至少讓自己快樂, 及至身邊的家人和朋友.   

朋友打賭, 我很快就會再次墜入情網.  因為我的過往記錄, 總是一個接一個, 看見一個愛上一個.  可是, 今時不同往日, 愛情也有限額吧! 掏空了, 又不是八達通, 怎增值.  下了車, 就不想再花力氣上車.  這是這刻這時的我的決定.

4 則留言:

新鮮人 說...

走自己喜歡的路是最好的,
每個人都自己選擇生活方式的自由,
就如買唔買樓一樣,
有人千辛萬苦都一定要買,
有人覺得唔買都無問題,
不是人人都要跟隨一定嘅方程式的,
自己過得快活就可以了!

港男大力 說...

所有事都有佢既安排..唔係神定佛
自然地, 當你到一個時候, 你唔想D 人都會黎架啦~~~
但買樓..唉....排緊隊, 有排都未到我

樂遊 說...

1.從男的角度而言,樓市上車比愛情上車重要,只要樓市上了車,愛情亦(expected)較易上車。而且,樓市上車數量可能與愛情數量成正比。相反,上了愛情車,上不了樓市車,會比較煩,就如小弟。
2.以前我聽過有人以「出貨」比喻「有仔要」。你可以向友人指出不是上車與否的問題。而係:過去是掛牌上市公司,所以總有策略股東增持減持;現在是上市公司已被大股東私有化了,已除牌。其實,上市公司有上市公司的爛,一般企業亦可幹得譽滿港澳,只是太多人覺得做「上市公司主席」先至係威,有得「出貨入貨」先至係「波」。其實,這些事自有命數,或許有天公司又會有甚麼注資、收購、合併。

macy 說...

新鮮人,大力,樂遊

謝謝你們用心回應我 ;)

新鮮人
每個人都有自己的路, 我同意 "自己過得快活就可以了!"

大力
"自然地, 當你到一個時候, 你唔想D 人都會黎架啦~~~"
就係咁, 我先至怕怕.
同男人唔拍拖, 淨係做朋友, 其實仲開心:)
買樓, 而家好難, 樓價升得太誇張...不過, 儲定錢啦, 儲得黎, 應該買到架啦.

樂遊
的確, 男人有層樓係手, 會煩少一樣.
但又好難兩全其美噃, 錢同女人, 兩者兼得! 要付出雙倍時間和心機.

你的比喻很不錯.
私有化就好啦, 只怕係跌到停牌...

"注資、收購、合併" 吓! 米啦!