2010-09-26

好心做壞事

身邊常遇到一些人,表面上他們是個熱心的人,很喜歡幫助別人,但是他們卻不會評估自己的能力及環境因素,就會出現越幫越忙的情況。他們是很熱心的請人家給他幫助,但是反使人家很不方便,當情況出了亂子,人家更不可以怪責他們,否則他們會裝出一副可憐相或者反唇相譏。

我最怕的就是這些人,我寧可你是自私,孤僻,損人利己的人。

如果大家有看TVB的"摘星之旅",常在林峯身邊出沒的女角’方麗京’就是最典型的例子。她因著自己喜歡海星(林峯飾)的心意,就不斷在他身邊,主動關心,介入海星的公事與家事,如果海星責怪她多事,她就憤怒地說:"我只是關心你,想幫你啫嘛!"跟著就會頭痛(因劇情是她腦內有個腫瘤常不時發作),反要海星原諒她,照顧她。。。

真的很可怕!媽媽說結局時,方麗京還嫁給海星呢,真是教壞小朋友,勉強要人家接受你的幫助,原來可以修成正果!這是什麼道理。

6 則留言:

新鮮人 說...

因為前世欠咗佢囉,
哈哈哈~~~

xiao zhu 說...

我都有睇過,覺得果個方麗京好討厭,監人賴後,又唔識尊重人、冇啲家教。我都同意個結局真係教壞人!

macy 說...

新鮮人

=.= 唔還得唔得...

xiao zhu

係呢!
通常係食飯時, 先至開電視, 睇到呢套劇, 我係一路睇一路鬧, 到後尾已經搵個背脊duck住個電視, 費時俾佢影響食慾.

新鮮人 說...

唔洗你還的,
林峰還咗了!
哈哈~~

Ebenezer 說...

呢套劇結局係悲劇收場,冇個好死架!

嗱,妳睇唔出結局最悲慘果個,咪就係林咩?!!

macy 說...

新鮮人

哈哈哈, 鄧佢難過.

Ebenezer

:) 我無睇結局吖, 無線劇黎黎去去都係咁劇情, 好悶.

最慘係林峯, 無錯, 娶左方麗京, 有牌煩.