2007-07-09

雜記

~ 6月參加了一個好朋友的婚禮, 雖然當時我的心情不太投入, 但也很替他們高興.
有情人總成眷屬哦!
在播著新人的舊相片時, 我腦子很混亂...身邊的女士忽然哭了出來, 她的男友解釋是太感動云云
...


~ 某個星期天和老公兒子到翔天廊逛, 最主要的目的是為了要找兒子最愛的 '頭文字D'電影中, 拓海駕駛的AE86! 看著他滿足的表情, 總使長途跋涉, 也值回票價. 當然按比例的cute版玩具車是少不了哦.
隨意在停車場拍了飛機升降的照片及黃昏的景色, 很滿意呢!




8 則留言:

匿名 說...

仔仔愛頭文字D???飇車迷嗎?:P

macy 說...

係吖,他什麼車都愛,未上學前,己很愛看'頭文字D','CARS',在街上看見靚車,他都會指住人地架車話:車車,好靚吖!

而家還喜歡跳波及睇波,鍾意靚姐姐,麻甩得很.

minigarden 說...

oh ~ you brought it ~!
哈哈~ 個天影得好靚 !

xiao zhu 說...

Macy, 有咩唔開心嘅時候諗多啲個仔,一定會開心番架,我諗佢會提醒番你邊啲嘢先係最重要嘅。

匿名 說...

Macy

當你個仔大個後某一日同你講, "亞媽, 請你比$我買車." ... 甘就慘嘞 !! 所以你記住教佢自己儲$呀 !!! 為免後患無窮

macy 說...

mini,

點可以唔買呢!? 其實我都想買它的相集...嘻! 周杰倫哦!
係哦! 我都好鍾意吖, 個天當時係橙色,好靚架.
這張相已經是我的wallpaper啦!

xiao zhu,

多謝你! 咁忙都抽空來.
明啦!

bik,

唔!其實唔係個仔要我地買玩具,而係我地主動問佢:”買拓海架車俾你好唔好吖?”佢好少會’樓’我地買野喎.
所以要儲$的可能是我地,哈哈!
喂!係米要揾你做番個基金先?!

cheers
macy

嵐晴媽媽 說...

Macy,
我係一個間唔中入黎參觀,不過冇幫襯客仔,我想問好耐....,你十年前好愛果個人,我識唔識架??

macy 說...

ida,

嘩! 好多謝您哦!真係開心死我啦.

十年前嗰個人,你唔識既. 你識嗰果,應該係 14年前.

仲有,我地個飯局,都唔知要到几時先至攪得成呢? ^___^