2007-10-01

身心舒暢的星期天

今天到了我們常去的"蓬瀛仙館", 最愛這兒的齋菜, 絕對值得專程到來試試的美食素菜, 他們是用山水來烹調食物, 清甜味美的陳皮白粥及白飯是免費*的, 只需惠顧齋菜便可隨便吃個夠.
非一般素菜館可媲美. 圖片中的是3人套餐 HKD150.
*sorry! 如果惠顧套餐, 已包括白飯及白粥任添, 如果散叫,需要另加$5飯粥錢.



偶然在馬騮山發現如此美景, 我還買了兒時最愛的肥皂泡吹個痛快.


尾站是IKEA的波波池, 免費, 卻讓孩子玩個不亦樂乎.

13 則留言:

梁巔巔 說...

正喎!

仲有, HK$150, 抵! 真正平靚正!

梁巔巔 說...

但我諗我要叫兩個套餐先夠~ ;P

macy 說...

呵!梁巔巔,以你的食量,可以叫4人餐,5人餐,什至10人餐都得.唔洗叫兩份 :)

The Inner Space 說...

睇落幾好播!

需要訂位子嗎?

連結看到了,但無提斎廚早午晚時間。

macy 說...

不用訂位.

不記得確實時間,好像是早上開始至下午5點,無晚市供應架.

有套餐,也可散叫.

有興趣&機會, 試試吖. 秋高氣爽,最適合.

The Inner Space 說...

系呀! 我好鐘意耐不耐食齋!
年初一一定食齋架!

但市區啲齋鋪,落油好重手。

聽你講得咁好,我恨得即刻飛去食!

匿名 說...

唔記得有冇去過……我最近響淘大都遇到一間叫buddha hut嘅快餐店,平靚正呀,等我得閒影下相。

macy 說...

"我好鐘意耐不耐食齋!
年初一一定食齋架!"

係!? good!

市區d齋菜真係好油,好得人薰.我平時都唔會食.如果星期日有時間就會去蓬瀛仙館食 ^_^

macy 說...

3

buddha hut, 聽個名都几得意.
好吖! 我好耐無去過淘大咯, 你影d相黎睇下吖.

The Inner Space 說...

3 姐:

你講淘大是西環的,還是牛池灣的淘大?

macy 說...

space,

係google都揾到喎...

http://www.google.com.hk/search?sourceid=navclient&hl=zh-TW&ie=UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2006-45,GGLJ:zh-TW&q=buddha+hut

sorry! 3 我搶先代答. ^_^

The Inner Space 說...

唔該嗮!

macy 說...

:)