2007-10-13

兩周記敘

10月1日 和兒子到公司天台看煙花(因為他很喜歡看煙花), 早兩天還是湮雨濛濛, 這天卻天公造美. 能看到全個煙花, 不錯!





看煙花前在[別的鍋]品嚐了美味火鍋, 朋友吃的肥牛也不錯, 而我頗喜歡他們有多款雜菌及蔬菜, 還點了特別的'酸梅蜜餞苦瓜', 酸酸甜甜的, 是很好的開胃小吃, 地方清潔, 服務員很細心.
[但, 為什麼芫茜湯底沒有馬蹄?]


10月6日午飯: [茶軒]的冬菇小唐菜+菜飯, 好味道.









10月7日朋友孩子的麥當勞生日會, 孩子已經會自己去玩, 所以我可安坐一邊吃tiramisu, rum酒味太濃, 幸好未有讓兒子吃, 他醉了, 可煩人.






10月7日也是老爺與兒子的農曆誕辰, 當然要吃吃壽飽,[迎囍]的壽飽滑滑香香小小甜, 真讓人回味.


ps 壽飽是我最喜歡的食品之一.




10月10日 搬啦!








10月12日在裝修中的WTC發現MIX, 也發現起好吃又健康的Wrapps & juice, 左面的是菜+feta cheese+南瓜+松子仁, 右面的不是西瓜汁,而是Liver Flush juice,內有西柚+薑+甜菜+檸檬,共費HKD66, 而且很飽肚. wrapps當中只有兩款素菜類, 我也吃過. yummy!


10月12日還是亂七八糟, 這是較整潔的一角







10月13日天氣很不錯, 日照下微風輕吹, 不冷不熱的, 走在街上很舒服.
[仙跡岩]的服務哥哥很好吖,我只叫了肉燥撈麵餐走肉燥(因為他們沒有素菜餐), 他細心地為我換上滷蛋, 真貼心哦~
ps 滷蛋也是'賣飛佛'之一 ^_^

9 則留言:

梁巔巔 說...

i. 貴 Office 真係好正!

ii. 有酒味嘅蛋糕, 唔代表有酒嘅~ 哈哈哈哈哈哈! 笑到我吖! ;P

iii. 恭喜搬公司大功告成!

:)

macy 說...

"有酒味嘅蛋糕, 唔代表有酒嘅~"

係?! 但係我整過好几個tiramisu喎,正式來說係要落rum酒喎.

aulina 說...

西點二佬唔係咁熟架。;P

梁巔巔 說...

......

Sorly, 衰咗~ -______-"

macy 說...

哈哈! 明白晒.

但係我都想知,如果旦糕有酒味,唔係落酒,咁會落咩架? 純粹好奇, 有咩...唔好介意吖, 梁生.

梁巔巔 說...

頂 .....

..... 有酒味嘅液體囉.

xiao zhu 說...

雖然我唔係幾食甜品,我都好鍾意食壽飽。不過而家興果啲大大個嘅,我叫佢做馬騮pat pat,我反而唔係太熱衷,都係傳統一啖一個、細細個果啲好啲。^^

樂遊 說...

似是無奇的兩周,總叫順心的生活。值得恭喜。

macy 說...

梁巔巔

^_^

_______________________

xiao zhu

係吖, 我細細已經好鍾意食壽飽, 通常要去飲先至有得食架. 一/兩啖一個壽飽更係正D, 可以一次食好多個吖, 太大個無晒風味. 我都唔鍾意個D成好似隻碟咁大個的壽飽, 怪怪的.

_______________________

樂遊

平淡是福.