2008-04-07

隨寫

* 每天看孩子的功課簿是我的習慣, 這兩天忽然看見數學功課簿的格子竟然變得這麼小, 噢! 原來除了衣短是孩子的成長象徵, 格子越來越小也同樣叫人忽覺時光飛逝, 孩子又長大了一點點.

* 這陣子愛儲印花換購這種旅遊書, 翻看當中圖片, 已引得我心癢癢...

*春天的大白天又見全民晒被, 哈哈! 是香港特有吖.

*粉嶺香薰園: 一大遍的花田, 雖是蚊型, 也可讓人眼前一亮. 管理得不錯, 地方清潔, 設備齊全. $5入場費, 大小同價.

小不了盆栽售買, 價錢合理,

第一次買了這些盆栽~薰衣草及迷迭香, 也打算放到公司. 朋友教用手輕擦草子, 已可揮發香氣, 把手放到臉龐, 一股清香直入腦中, 即時心花怒放.

2 則留言:

匿名 說...

換咗新版面,個芝十蛋糕,令我垂涎,
流了很多口水 Drooling!

但冇咗隻『獨眼龍貓貓』,令我懷念!

macy 說...

space,

將會展開人生新一頁的我, 也希望有點象徵意義, 所以連版面也換掉.

yeah! 我好愛吃芝士架, 所放一個係度滿足下自己咯.

隻『獨眼龍貓貓』真係攪左我好耐, 先至換到個標題圖片, 因為佢flash, 所以我一直都換唔到張圖片架. 但係我都會放番一隻係左邊欄度, 等下次有時間先.

^_^