2008-04-23

隨寫

用了數月的ikea傢俬書架, 突然崩爛損毀, 架上全部書本倒塌, 實在壯觀非常, 赫然發現原來層板裡面除了兩側是木之外, 中間只是紙!
無意中在吉之島十元店找到這款又平又實用的書套, 雖然略嫌太花巧, 又只有袋裝書尺寸, 但見它價錢便宜, 布質堅韌, 也立刻付錢購買, 並套在李碧華的"歡喜就好"身上. 其實在香港找了很久, 款式都只有"page one"的中國式, 還售70-80元! 台灣旅行時也只找到誠品的貴價貨, 所以這次也算是驚喜發現哦.

這陣子人人都去台灣, 所以我吃了至少二三十個鳯梨蘇, 但...仍然超愛它!
近日有幸試飲萬多元及數萬元一瓶的紅酒, 未喝已嗅得香氣撲鼻, 但喝入口中雖有濃濃葡萄味, 但味道卻忽而酸酸的, 忽而淡淡的...><

10 則留言:

匿名 說...

請問『宜家』紙書架是邊個系列?

macy 說...

space

LACK

匿名 說...

Macy,

唔該嗮! 我沒有用這個Lack系列,希望以後亦會記得。

匿名 說...

在網上找到的 Lack 書架, 都有說明是 Paper 紙做的。 但『宜家香港』網頁沒有這方面資料。

product description
Main parts: Particleboard, Fiberboard, ABS plastic, Acrylic paint
Filling material: Paper

macy 說...

space,

多謝你找的資料, 哎! 我睇番張產品介紹單張, 佢都無提及 "Filling material: Paper", 我其實無打算投訴, 但都SEND左D相俾IKEA睇, 睇吓有咩講都好.

匿名 說...

成個 Lack Series都有講啲
filling 是 paper 紙。

但香港網頁就無有關資料,分明匼香港人,一定要投訴, 畀啲相片同埋外國網頁資料佢地,同『消費者委員會』,個catalog有冇講呢?

梁巔巔 說...

"近日有幸試飲萬多元及數萬元一瓶的紅酒, 未喝已嗅得香氣撲鼻, 但喝入口中雖有濃濃葡萄味, 但味道卻忽而酸酸的, 忽而淡淡的...><"

貴嘢未必好呀!

macy 說...

space,

我睇個catalogue就無講裡面係紙, 只係講左外面的物料係咩. 哎! ikea今日覆番我, 佢話佢地好多傢俬都係用紙做內籠物料, 佢話, 因為唔係佢地師傅安裝, 所以佢地話有可能係安裝問題, 所以佢地唔可以負責d咩...

______________

梁巔巔

唔知道哦~但係可能我唔識飲啫.><

匿名 說...

香港宜家狡辯喇!

IKEA International 是推廣自助裝磡IKEA 的傢俬產品,寫封 Email 去,他們在瑞典的總公司,投訴破壞 IKEA 精神 IKEA 文化!

未夠一年,應該有 warranty,香港宜家相信是 franchisee,不直接有 瑞典擁有,但國際品牌一定要依足公司個 Spirit, 公司 culture!

macy 說...

space,

謝謝你的幫忙!!

老實說, 我實在無氣跟他們周旋.
只好以後也盡可不買他們的木器產品.
因為"自行裝墈"根本就是給他們一個不負責的藉口, 就是投訴到最後也一樣白費心機.
算我懦弱也罷.