2010-01-17

懷舊 "絕戀"


中五那年,不知那來的勇氣,我和好友以蔡立兒的”絕戀”參加學內的歌唱比賽,放學後,在後樓梯的小花園,我們一起練習;好不容易找朋友以結他彈奏,但朋友嫌太難,最後,我們只好硬著頭皮...清唱!那種面紅心跳的感覺,至今難忘.
我記得我喜歡的他站在禮堂的大門旁邊,靜靜地看著我們唱歌.
又不是電視劇,不會有什麼特別事情發生.
重聽此曲懷舊一下,反正只是18年前的一樁小故事.

5 則留言:

樂遊 說...

我以前間中學每年都有類似的活動…….那時我都覺得幾無聊,坐足半日,又無得去打波,悶爆……現在回想卻覺得蠻有趣。

我都試過看着我喜歡的她在台上唱歌……又不是電視劇,沒有甚麼特別而想要發生的事情發生就畢業了。
我還記得她愛唱陳慧嫻的歌和睇《青春》……青春呀~~~~

匿名 說...

唔記得左有乜人睇lu... 只記得係咁大個囡第一次"鼓起勇氣"去參加歌唱比賽! 哈哈, 都幾好玩, 但清唱, 的確係十分有難度!

但係話咁快就咁耐lu ...

minnie

macy 說...

樂遊

我都覺得校內的歌場比賽係悶爆, 除非參加的人與你有關, 否則我都係睡到完場.

哈哈! 青春!


minnie

我地係衰在清唱吖, 太高難度, 如果唔係!!!!

咁就18年...又一條好漢. 諗起都心蹹...><

匿名 說...

這首歌令我腦裡憶起舊時家中常播這歌的片段,誰唱的不大理會,只會口邊哼著邊跟姊做功課,很瑯瑯上口。

amina

macy 說...

amina

你竟然識呢首歌....:O