2010-06-03

夏的花瓣

這是我在整個夏日裡, 最喜愛的花瓣.

把整個啃掉. 

爽!

6 則留言:

Haricot 微豆 說...

Water mellons sold in Ottawa usually come from Mexico or South America, and occasionally from Taiwan. However, consumers are "spoiled" and they want seedless fruit (same for grapes and organges).

Haricot 微豆 說...

Ooops!! Spell check --> melons and oranges.

macy 說...

微豆

Mexico, South America or Taiwan 的西瓜, 同我食開的大陸西瓜, 唔知有咩唔同呢?
都係習慣啫, 我食開有核的生果, 如果忽然食無核的, 反而覺得好奇怪. :)

新鮮人 說...

依家習慣了吃没有核的改造西瓜了,
吃回有核的反而不習慣!

Haricot 微豆 說...

我沒吃大陸西瓜多年,所以不能作味道上的比較。無論那裏出產,我喜欢的是香甜和「起沙」那種。

macy 說...

新鮮人

你被竉壞了咯!

微豆

我也喜歡香甜與起沙, 但是最近吃的西瓜已少見起沙噃.