2010-06-10

不必伸手給我 (譚詠麟)



專輯:忘不了您 (1981年)
作詞:鄭國江 作曲:陳秋霞

寒夜冷月荒徑我獨行
帶走許多心裡負荷
誰又會在我身邊過
停一刻去問我如何
長路我亦需要繼續行
誰又能給我扶助
前路也是會只得我
如果心裡悶煩
唯哼一句舊歌
那怕夜冷風淒勁
未懼前路恨仇多
讓熱情在心坎內
不必伸手給我

4 則留言:

新鮮人 說...

嘩~~~

校長好後生呀,
差啲認唔到添! =)

macy 說...

新鮮人

係吖, 差不多三十年前喎. 俾你都變晒樣啦. :)

新鮮人 說...

30年後的我?
我唔敢想像!
=________="

macy 說...

新鮮人

30年後, 你米係新鮮叔咯?! :)