2010-07-01

吃素

朋友們建議這晚吃素,我歡迎之至啦.

沒看錯,這是素燒豬,素翅,素壽司...味道也很不錯呢!

媽媽看到相片,戲謔:齋口唔齋心!

至少我們今天晚上沒吃一口肉吖.

大自然素食

3 則留言:

新鮮人 說...

我都係話:
"齋口唔齋心"!
哈哈哈~~~~

the inner space 說...

哈哈! 我的意見是抄自我的舊文。

齋論

吃素和吃齋是有分別的,坊間的素菜鋪,齋菜館,叫得做齋鋪,就只賣齋菜囉,素菜館就攪埋啲咩素火腿、素叉燒、素雞、素鵝、之類的仿效代替品。更甚者,近年走火入魔,整埋啲乜嘢:素鮮蝦、素鮑魚、素魚、素咕嚕肉、素魚翅。。。。。。!

開飯喇介紹:變化多端,以假亂真。還有食客的評語:『齋中最難做的,莫過於那些要模仿肉的質感和味道的素肉,目的都是因為素食的人始終忘不了肉香,就如想還俗的出家人心態沒有兩樣。』OMG!

究竟呢啲仿咕嚕肉,仿鮮蝦仁,仿鮑魚,仿魚翅,是咩嘢加埋啲乜嘢製成的呢?除了素魚我知道,有是芋頭做的,素魚翅是魚翅瓜外,多是用豆腐和魚膠粉仿制,其他啲咕嚕肉,蝦仁,鮑魚,肉丸,有冇加啲 chemicals 化學成份,令到的魚膠粉變化,豆腐類改變本身個 texture,然後再加入人工調味。不過借用政府常用語,除非吃幾多食幾多,才會有礙健康嗎?又不是天天吃?啊彌陀佛!

其次就是所有坊間齋鋪,都頗重手落油,雖然說是菜油,不是動物油,感覺都是過多,連在 寶蓮寺齋堂, 和 蓬瀛仙館齋廳,吃齋都是油淋淋的感覺。要吃齋祇好在家中自己攪嘞!

後補:
睇埋開飯喇啲食客評語,尚有提到有:素瑤柱、素蟹柳、素鱈魚、素鮑魚刺身, 素琵琶鴨, 素肉丸、素腰花、素生炒排骨、素脆皮乳豬、素熏蹄、素羊腩煲、素肉絲,素午餐肉、素手撕雞、素鱔、素魷魚等等;認真百花齊放!!!


備注:
個人認為,素是無肉類的食物,齋卻是不殺生的食物,現今坊間將『素』和『齋』混為一談,顧上面的素瑤柱、素蟹柳 。。。。。素手撕雞、素鱔、素魷魚等等,有寫作:齋瑤柱、齋蟹柳、齋鱈魚。。。。。齋手撕雞、齋鱔、齋魷魚等等。

macy 說...

新鮮人 & space

無錯! 呢啲所謂的齋, 其實一啲都唔齋得晒.

我認同, 齋應該係瓜瓜菜菜, 粉絲豆腐, 清清淡淡, 寡寡口.

我也怕素蝦, 素雞, 素肉, 有時覺得自己食緊塑膠! 在家裡, 我會叫媽媽唔好買這些'扮肉'的東西來煮. 淨係食菜瓜蛋豆, 已經很好了.

然而, 吃東西而已, 偶一為之, 沒問題哦!