2010-07-07

攪盤電話

久違了!

和孩子在科學館赫見這兩台攪盤電話,隨意拿起一個聽筒,撥打另一個電話號碼,電話就會鈴鈴地響,真叫人懷念哦!

孩子不知多興奮,努力地撥打,我也費了一些唇舌才教曉他正確地攪撥電話盤,原來要成功接通也不容易,不是每一次都能打通. 孩子都說很困難,但又覺很有趣.

4 則留言:

新鮮人 說...

有趣,
依家唔知仲慣唔慣撥數子輪了!

macy 說...

新鮮人

哈哈! 真係有點唔慣! 要打一個八個位的電話號碼要攪好耐.

樂遊 說...

我作天去完歷史博物館睇旗袍,跟住苦無節目......眼見科學館在側,它在我中三落成後,就話要同同學仔去....到現在三十幾都未去過,就入去吧。......好鬼多野行,好鬼多野玩,好鬼多野睇,消磨一個有趣而富知識性的下午,亦重溫以前IS堂,做LAB的情景。
最慘的是.....當局只打算把場地設定為「兒童樂園」樣樣野都矮矮細細,我要全程「彎腰」玩,「茂」低睇,好鬼辛苦。
我見很多小朋友只係識把展品轉轉轉,搞搞搞,父母卻閒在一邊,沒有得着。其實家長要做很多講解(小朋友點會睇那些INTRO小字),才有獲益。

macy 說...

樂遊

早牌去科學館, 我都見到旗袍海報, 好想去吖, 唔知做完展覽未?

哈哈! 如果唔係同小朋友去, 我諗我都唔會去科學館玩架. 你好耐無去都唔出奇.

其實科學館有好多展品係俾小朋友玩, 尤其係近出口的那些關於電力裝置, 但都有一些是給大人玩的. 真係要大人係側邊教, D小朋友先至知玩咩, 每次我都要追住個仔不停解釋俾佢聽, 但你知佢未必下下有心機聽我ee哦哦...

有無去四樓以前係餐廳的那個房間, 現在那裏有很多有趣的智力玩具, 大人細佬都啱玩.