2010-08-05

MD

在床底尋回這玩意,大學時每天上學都帶著它,原來機身頗重!當然咯,後來買了較輕巧的MD機,這部老機就放在家裡用。沒多久,它就被MP3及手提電話所取代了,流行的壽命相當短促。

那時在旺角的信和中心的CD店,會售賣原裝的日版及港版MD碟,但是學生時代的我負擔不起那價錢,所以大都是把CD碟的歌曲抄到空MD內,好像錄音帶一樣,但它可以分段落,分歌曲。

珍藏十多年,它仍然很新淨,仍能聽哦!

3 則留言:

新鮮人 說...

MD機嘅"壽命"真係好短,
以前用CD機,
到後來發現有MD機出現,
那時正在考慮買唔買,
都未諗定就話唔興了,
跟住又到MP3嘞,
而家電話都可以聽歌仔,
連MP3都慳返囉!
科技嘢真係變得太快,
跟都跟唔切!

樂遊 說...

大學時,陪伴我的是DISCMAN(另一種文物)。當時家中的HIFI無MD,所以無得「DOUB」,又覺得買條甚麼光纖線去DOUB太煩,於是無買。後來都是用弟弟用完唔要的,用了幾年,壞了又整了,整了又壞了,作罷(係AIWA.....另一種文物),進入MP3年代。近兩年我倒是「反樸歸真」.....用手機聽收音機就算。

macy 說...

新鮮人

md的命仔的確很短暫, 好像只有兩年左右就被取代.
呢十數年的科技跟本快到痴綫, 點追?!

樂遊

discman我都有過吖, 會追科技應該係年青時的熱血期吧! 現在拿著手機聽已夠用有凸.

呢個「DOUB」字都係文物哦~ :)
以前「DOUB」卡式帶, 「DOUB」MD, 「DOUB」錄影帶.
而家已係'燒'CD-R, '燒'DVD咯!