2007-03-26




我煮即食麵很簡單,只愛”出前一丁”,把麵放入煮滾的水中,水滾便過冷河,不要弄散,之後另煮一煱水,先加味粉(現在知道這樣吃是會致癌,大家要三思而加味粉),把麻油唧入碗中,水滾加麵,把麵用筷子弄散後,水再滾便可熄火,把麵倒進碗內食用.因我只愛爽口彈牙硬身麵!過程只需6分鐘.

以前會順便煎數片午餐肉及雞蛋,現在更懶,只吃出丁便算.

在日本買的出丁,永遠比在香港買的好吃,麵質較爽口;在韓國買的辛辣麵也比香港買的好吃,也是麵質爽口!

另外,我最愛吃日式冷麵,煮法也相當容易,只是冷水圍圈放入麵,待麵煮到剛好變軟,弄斷麵條見到中間部份也變軟,放入冰水後,再在隔籬上盛乾.配料定必是wasabi + 蔥絲+紫菜絲+冷麵漿油,缺一不可.然而,我吃過多間日本料理店也,也不及自己弄的.不是自己特別叻,只是自己的口味太濃.


我想我是最遲發文了...

11 則留言:

梁巔巔 說...

喂, Macy, 呢碗麵妳煮 ga!

"我最愛吃日式冷麵,煮法也相當容易,只是冷水圍圈放入麵,待麵煮到剛好變軟,弄斷麵條見到中間部份也變軟,放入冰水後,再在隔籬上盛乾.配料定必是wasabi + 蔥絲+紫菜絲+冷麵漿油,缺一不可.然而,我吃過多間日本料理店也,也不及自己弄的."

YEAH~~~~ 尤其是夏天或者病嗰陣, 正正正正正正正正正正正正正正!!!!!!

Macy, 多謝分享!

aulina 說...

不是即日煮的吧?麵是在日本買的嗎?還是在香港買的日版麵?

點解會「唔打散」嘅?

匿名 說...

對! 如果做湯麵﹐第一煲D水會呈奶白色﹐我絕不用來放湯的。過冷河沖水沖到D水清澈為止。再煮一煲水來做湯﹐或索性用史雲生做湯。

匿名 說...

我都幾鍾意日式冷麵. 天口慶冇咩胃口最o岩食

macy 說...

梁巔巔

SORRY! 圖片只是隨手拈來,^_^:
我對自己煮的日式冷麵好有信心架,快靚正!

多謝你吖!

aulina,

這是日本版的出丁,
係過冷河時唔好打散,到第二輪先至打散,咁d麵唔會好'林'咯.

inner space,

係吖, 唔過冷河d湯怪怪的,唔敢飲!

blue,

日式冷麵係好適合夏天,而且d麵由$10至$50不等,豐歛由人.

多謝各位留言 ^_~

匿名 說...

日式冷麵, 正,自己整好呀,餐館收太貴。

匿名 說...

日本冷麵...好想食...
有無人煮比我食呀?

xiao zhu 說...

Hi, side track.

xiao zhu is back :)

macy 說...

PK,

煮一餐冷麵真係所費無幾. 出去食,睇情況啦,同朋友一齊都ok.試下人地煮得好唔好味咯.

大塚日月,

你想邊個煮比你食吖!?

xiao zhu,

welcome back ~_*

多謝各位留言!!!

梁巔巔 說...

下次煮嚟食~ ^~

匿名 說...

日本冷麵...好想食...
有無人煮比我食呀?.....
.......
............
..