2007-03-11

sports day

今天是兒子第一次參加的學校親子運動會,因為老公有公務在身,未能抽空,所以我要一個人分飾陪伴兒子參與所有熱身操,競技賽,拍攝照片,遞水餵餅抺汗的角色.對於平時小運動又闊別運動場十多年的我,真夠吃力!

有機會再踏運動場的紅色跑線及綠茵草地,真好像回到十多歲的中學生時代,忽然記起讀中一時,與同學膽粗粗報名”四乘一”,但竟然報錯了”四乘四”,還記得跑完全程之後,我們坐在更衣室喊,因為跑到嘔!

看見兒子燦爛的笑容,原來小孩子給我們的除了勞累之外,還叫我們從媽媽的肚裡再活一次,再感受多一次.


好累!晚安!

11 則留言:

aulina 說...

咁抵死星期日嚟開???我星期四去完細仔陸運會,上個月去完大仔,好悶呀!

macy 說...

Aulina Chan,

哎!我寫錯了,應該係sat

其實都係几無聊,但係小朋友喜歡,無計.噢!你個仔係米讀國際學校?

樂遊 說...

原來現在幼稚園已有陸運會.....我要到中學時才有,但從沒有參與。初中當童軍.....通常要「守」門口,行行企企,望望運動短褲女同學就一DAY。後來沒有做童軍,要做「觀眾」,真的悶出鳥來。

匿名 說...

平民師奶仔,邊有錢讀國際學校丫... ;)

macy 說...

樂遊,

哈! 我細個都無運動會架.

你做守門口咁筍!? 我不嬲都係去小食部hea.

aulina,

哦!我估下啫.無其他意思喎.^_^

梁巔巔 說...

點只吖, 而家小學仲已經有攪暑期出國遊呀!

:O

macy 說...

梁巔巔,

嘩!個d遊學團,都好’喇脷’架.所以話而家要養一個小朋友,真係出錢出力吖.

我月尾都有個親子旅行要去,係平民化的.

Silence 說...

"所以話而家要養一個小朋友,真係出錢出力吖"

同意, 之前特首說"三個先夠晒數", 根本就沒有可能。我的父母每月最龐大的支出, 就是我和弟弟參加課外活動的費用。

macy 說...

寧靜,

係吖,如果真係有人聽'煲呔'講,真係生三個仔女,咁就後悔莫及咯!

匿名 說...

但係三個仔女一齊倍你,呢份開心又唔係用錢計得到個噃!

macy 說...

aulina

明白明白,以前我都想生三個.但,要三份開心,要付出多過三份的努力及勇氣. 我有一份都已經好開心啦. ^_^