2010-10-03

自助餐


我吃自助餐與一般人有很大出入,人家吃頭盤及甜品的份量較少,而主菜(肉類及飯等)的份量會較多,感覺'化算'。

但我的主菜其實只是沙律及甜品!

剛剛為孩子慶生,我們到沙田的2+2CAFE吃自助餐,我的主菜為別是左圖的macaroon 及右圖的油醋汁新鮮沙律, 當然還有cheese cake, mousse cake, 薯條, 粟米, 紫椰菜, 蕃茄, 長通粉, 黑橄欖, 紅腰豆, 窩夫, 西瓜, 哈蜜瓜...

PS. macaroon 還是親手造的較好吃

4 則留言:

Ebenezer 說...

原來妳對自助餐的喜好同我差不多^^

macy 說...

Ebenezer

oh really!?
咁我地千祈唔好一齊去食自助餐咯...:)

angelhaha 說...

請問macaroon好唔好食呀?多唔多款色:)?

macy 說...

angelhaha

好食吖, 好多款色吖, 有七, 八款, 我個人覺得2+2 buffet唔錯.