2010-10-16

困難的點名工作

星期六帶兒子去上課外活動,偶爾瞥見壁報板上的塗鴉,乍看似是幼稚園生的習作,每一幅hippo圖畫左上角都有兒童的名字。一看之下,我竟然發現大部份的名字都很陌生。

分別如下,懂不懂的我都寫出來吧!
Davik
Arush
Bosco
Yoshiv
Reuben
Jinay
Vilina
Sammie
Tulip

其實兒子的欖球波友都有一些名字很特別,如:Titus, Orisis, Oriaz

幸好,我的不是老師/教練!

5 則留言:

新鮮人 說...

peter, paul, mary, ann, john等無小孩子會用了,
他們可能覺得老土嘛,
哩啲新名都幾難讀,
有幾個都唔識添!

macy 說...

新鮮人

係吖, 不知道是否父母們希望自己的孩子獨特一點?! 所以改啲咁難讀的名字. 曾看過一些文章, 說孩子的名字越難讀, 越減低孩子的社交度, 因為連老師和同學都無法記住名字的讀音.

老實說, 大部份我都不懂讀.

新鮮人 說...

完全同意,
無人識就無人叫,
無人叫又點可能識得多朋友呢!

Ebenezer 說...

妳列出嚟嘅我只識 Bosco 同埋 Titus!!

睇嚟大部份都唔似係英文名,反而似Blogspot留言要填果d無聊英文字,真係考起!!

macy 說...

新鮮人

時代不同了, 現在的人想法都很難明白.

Ebenezer

"似Blogspot留言要填果d無聊英文字"
哈哈哈, 又係喎! 真係幾似 :D