2010-08-06

旗袍展

某個星期六,終於給我找到機會到歷史博物館欣賞旗袍展覽,真的太興奮了!我細心地把展出的旗袍,相片及文字,巨細無遺地閱讀,然後在場刊上做筆記。這裏的每一件衣服,每一個製作旗袍的工序,黑白古老的照片,不管是層層疊疊的鑲滾,馬甲,元寶領,倒大袖,大拉翅,長袍等,我都異常地感到趣味央然,而且獲益良多。

展期至9月13日,我一定要找機會再來感受一次。

2 則留言:

新鮮人 說...

這個展覽很吸引,
而且不是時常有的,
我想帶老媽子去看看,
希望佢會喜歡!

謝謝你!

macy 說...

新鮮人

別客氣!

呢個展覽, 樂遊都有去睇過吖! 佢都話好睇.

我都想帶阿媽去睇, 佢肯定會滔滔不絕咁講番以前自己穿起旗袍時的風光與玲瓏浮凸, 沾沾自喜...