2010-08-16

東主有喜 休息X天

對不起,如果各位發現敝網的網主很懶惰,近日都沒有回應留言的話,非常抱歉!當你看到這篇文章時,我仍然身在他鄉,而且暫時無法告訴你們我的歸期呢。。。

祝您們 生活愉快!

(PS. 當年小學生的我寫卡送贈同學時, 常常寫了"生活偷快" :)

5 則留言:

xiao zhu 說...

你前面一早已經講左去旅行,預先安排定期發文架喇。不過你話左兩個多星期返,突然又話無法告訴歸期,唔通你移民?(哈哈!)

新鮮人 說...

幾時返又好,
有排返都好,
要繼續生活,
要繼續寫blog,
要繼續覆留言呀!
哈哈哈~~

macy 說...

xiao zhu

我怕有啲人無睇開我個BLOG, 以為我潛艇吖嘛, 米解釋一下.

本來係去兩個多星期, 點知越玩越開心, 又去多兩個地方, 先至返.

我愛香港, 唔打算移民架! :)
(希望大家唔好嫌我太肉麻, 我真係覺得自己生係香港人, 死係香港鬼架!)


新鮮人

生活繼續過,
blog繼續寫,
留言我覆晒咯!
多謝支持! :)

xiao zhu 說...

我同你一樣,生係香港人,死係香港鬼!哈哈!

macy 說...

xiao zhu

哈哈! 係米鬥肉麻先 :)

我諗諗吓應該係:
生係香港人, 死係香港魂!